اختصاص 100 میلیون تومان اعتبار جهت ساخت سالن ورزشی در روستای قرخلر - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار جهت ساخت سالن ورزشی در روستای قرخلر

علی تعالی در این مراسم با اشاره به برخی از ویژگیهای شخصیتی امام راحل گفت : پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری یک روحانی شجاع و هوشیار که حکومت شیعه را بعد از ۱۴۰۰ سال بر پا کرد برای رژیم ستم شاهی دور از باور بود.

فرماندار همدان با بیان اینکه حکومت شیعه بر پایه اعتقادات مذهبی استوار است و لذا همواره این نظام با دشمنان عقیدتی مواجه است تاکید کرد : باید با همه توان از این نظام که به بهای سنگینی بدست آمده است حفاظت کنیم.

وی استقبال ۱۱ میلیونی مردم در لحظه ورود ایشان به میهن در ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی دانست و افزود : حضور پرشکوه مردم در رحلت امام نیز حاکی از احساسات بر خواسته از اعتقاد این ملت بود که باید قدردان آن باشیم.

تعالی خواستار مقایسه خدمات نظام قبل و بعد از پیروزی انقلاب به اقصی نقاط کشور شد و اظهار داشت: در سایه این انقلاب نهادهای انقلابی چون سپاه، جهاد سازندگی و دیگر نهادهای انقلابی ایجاد شد و خدمت به مردم در اولویت قرار گرفت.

وی وحدت و همدلی را رمز پیروزی انقلاب برشمرد و تصریح کرد : با پرهیز از تفرقه باید بر حل مسایل و مشکلات کشور مانند اشتغال و بیکاری تمرکز کنیم که می توان با برنامه ریزی بر آن فائق آمد.

فرماندار شهرستان همدان افزود : دولت با اتخاذ تدابیر لازم در مسایل اقتصادی و پیشبرد سیاست خارجی بر مبنای عقلانیت توانست وضعیت نابسامان اقتصادی را سامان بدهد.

وی با اشاره به تاثیر مذاکرات خارجی دولت در افزایش میزان صادرات نفت و درآمدهای ارزی کشور یادآور شد: تعاملی که دولت تدبیر در سیاست خارجی داشت باعث شده با بسیاری از کشورها مراوده اقتصادی داشته باشیم.

علی تعالی در پایان با اشاره به درخواست اهالی مبنی بر احداث سالن ورزشی در این روستا گفت : در کمیته برنامه ریزی ۱۰۰ میلیون تومان اعتبار برای احداث این سالن در نظر می گیریم.

مراسم جشن انقلاب در روستای قرخلر (1)

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد