اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت خط یکله قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت خط یکله قهاوند

ذبیح الله عواطف فاضلی با اشاره به برگزاری مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت خط یکله قهاوند اظهار داشت: این مانور با حضور مدیران و مسئولان، اکیپ‌های عملیاتی و پیمانکاران برق استان همدان برگزار شد.
وی افزود: مانور خط یکله در راستای اصلاح، سرویس و نگهداری به خصوص کاورینگ کردن مقره‌های سوزنی برای پایداری مطمئن در شبکه اجرایی شد.
مدیر امور برق همدان یک تصریح کرد: در این مانور بیش از ۱۰۰ کیلومتر خط فشار متوسط که در مسیر روستای یکله که با توجه به عوارض ناشی عوامل طبیعی و زیست محیطی در معرض اتصال و قطعی برق قرار داشتند با این اقدام هدفمند اصلاح شد.
وی ادامه داد: انجام این کار در سطح وسیع در حداقل زمان و کاهش انرژی توزیع نشده انجام شد که علاوه بر صرفه اقتصادی، رضایتمندی مشترکین را نیز در پی داشت.
فاضلی ابراز داشت: اصلاح این خط به طور معمول نیازمند ۷۵ ساعت زمان طی ۲۵ بار فرمان قطع و وصل بود که با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب مانور طی ۳ ساعت با کمترین اعمال خاموشی انجام شد.
وی عنوان کرد: در این مانور ۲۵ اکیپ عملیاتی و پنج اکیپ پشتیبانی از قبیل: هلال احمر، آتش نشانی و خودروهای بالابر و جرثقیل و تدارکات طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فعالیت کردند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد