اطلاعیه مرکز مخابرات قهاوند در خصوص قطعی 24 ساعته خطوط تلفن ثابت - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اطلاعیه مرکز مخابرات قهاوند در خصوص قطعی ۲۴ ساعته خطوط تلفن ثابت

مسئول مرکز مخابرات منطقه قهاوند با اعلام این اطلاعیه گفت : تعویض سوئیچ بصورت درجا و با استفاده از ترمینال های سوئیچ پیشین صورت می گیرد که صرفه جویی قابل ملاحظه ای را به دنبال خواهد داشت .

میلاد قهاوندی با اشاره به مزیت این پروژه اظهار داشت: با وجود مشکلات فراوان در سوئیچ پیشین Parstel و جایگزینی آن با سوئیچ جدید ZTE بسیاری از مشکلات فنی مرکز مخابرات منطقه قهاوند حل می شود.

قهاوندی افزود: این پروژه با نصب و کابل کشی سوئیچ جدید آغاز و در نهایت عملیات برگردان آن نیز طی یک مرحله دقیق و حساس طی ۱۲ ساعت به پایان می رسد .

وی تصریح کرد: از مزایای سوئیچ جدید نسبت به سوئیچ قبلی می توان به افزایش ظرفیت واگذاری، افزایش پایداری شبکه و کاهش قطعی تلفن، تسریع در وصل تلفن بدهکار، وصل آنلاین در صورت پرداخت باسامانه ۲۰۰۰، استفاده از سرویس های ارزش افزوده، اشغال فضای کمتر، صرفه جویی قابل توجه در مصرف انرژی ، قدرت پردازش بالا، نگهداری و پشتیبانی آسانتر، قابلیت مدیریت مرکزی، ضریب امنیت بالاتر و رفع خرابی آسان تر اشاره کرد.

مسوول مرکز مخابرات قهاوند در پایان گفت: از صبر و شکیبایی مردم و مشترکین خطوط تلفن ثابت شهر قهاوند در اجرای این پروژه کمال سپاس و تشکر را داریم .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد