امروز نه تنها بعضی حاضر به مرزبندی بادشمن نیستند بلکه حمایت دشمنان را از خود افتخار می دانند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
امروز نه تنها بعضی حاضر به مرزبندی بادشمن نیستند بلکه حمایت دشمنان را از خود افتخار می دانند

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ستاد نماز جمعه قهاوند ؛ حجت الاسلام و المسلمین محققی در یادواره شهدای روستای میلاجرد قهاوند گفت: همانطوری که اسلام های دروغین در مقابل اسلام ناب چهره واقعی و حقیقی خود را نشان دادند و پرده نفاق کنار زده شده و در کنار آمریکا در مسیر تحقق اهداف پلید آمریکا قرار گرفتند. در داخل جبهه انقلاب هم با توجه به ریزش ها و رویش های به عمل آمده تجزیه و ترکیب جدیدی در حال رخ دادن است .

امام جمعه منطقه قهاوند اظهار داشت: انقلابیون در خط اصیل امام راحل و انقلابیون خسته و بریده از مسیر انقلاب خمینی به نقطه ای رسیده اند که شفاف  مواضع خود را ابلاغ می کنند.

وی افزود: حال باید توجه کرد که کدام جریان می تواند انقلاب ایران را به انقلاب جهانی نزدیک تر نماید و کدام جریان انقلاب را به سمت تحریف ونزدیکی به استکبارجهانی پیش خواهد برد.

محققی گفت: شفافیت ایجاد شده به حدی است که بعضی حضرات ابایی ندارند از اینکه  در لیست انتخاباتی انگلیس قرار داشته باشند و دشمنان انقلاب با تمام وجود از آنها حمایت نمایند در حالیکه امام راحل یک معیار و یک شاخص برای شناسایی افراد در خط اصیل انقلاب تعریف نموده است.

امام جمعه منطقه قهاوند گفت: امام (ره )می فرمایند: اگر دیدید دشمن از شما تعریف نمودباید به عملکرد خود شک نموده و مرز بندی خود را شفاف اعلام نمایید .

وی در پایان گفت: امروز نه تنها بعضی حاضر به مرزبندی بادشمن نیستند بلکه حمایت دشمنان و بدخواهان  از خود را افتخار می دانند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد