برگزاری 12 عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی در قهاوند

به نقل از جهادپرس؛ سروان پاسدار سید روح الله حسینی شاخص در گفت و گویی اختصاصی با بیان اینکه هفته بسیج دانش آموزی از ۵ الی ۱۳ مهرماه شروع می شود از برگزاری ۱۲ عنوان برنامه به مناسبت این هفته در شهرستان قهاوند خبر داد.

وی گفت:نواختن زنگ ایثار و شهادت در تمامی مدارس سطح شهرستان ،یادواره شهدای دانش آموز در کانون دانش آموزی شهید پورمیدانی و رزمایش پدافند غیر عامل را از مهمترین برنامه های این هفته عنوان کرد .

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند عطر افشانی مزار شهدا ، تقدیر از دانش آموزان فعال بسیجی ، دیدار دانش آموزان با امام جمعه ، دیدار با خانواده شهدای دانش آموز، نشست معرفتی ، بصیرتی ویژه فرماندهان واحد های پیشگام را از دیگر برنامه های اجرایی این هفته عنوان کرد.

وی بیان داشت: سخنرانی با موضوع استکبار ستیزی ، برگزاری مسایقات ورزشی ، اعزام دانش آموزان به اردوی راهیان نور و برگزاری مسابقه نقاشی در مسیر راهپیمایی را از برنامه های پایانی این هفته عنوان کرد.

حسینی شاخص با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش آموز به ویژه شهید حسین فهمیده، خاطر نشان کرد: شعار هفته بسیج دانش آموزی امسال «دانش‌آموز انقلابی و مدرسه انقلابی» می باشد.

وی با بیان اینکه ضروری است بزرگداشت هفته بسیج دانش‌آموزی به بهترین نحو برگزار شود، بیان کرد: هدف از اجرای این برنامه‌ها توسعه و تعمیق فرهنگ و تفکر بسیجی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و ارزش‌های اسلامی و انقلابی به دانش‌آموزان است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند تأکید کرد: دانش‌آموزان باید با تلاش در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی، ورزشی و ادامه دهنده راه و آرمان‌های شهدای والامقام باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد