بصیرت انقلابی موجب تقویت روحیه انقلابی گری است که دشمنان ما از احیاء آن ترس دارند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بصیرت انقلابی موجب تقویت روحیه انقلابی گری است که دشمنان ما از احیاء آن ترس دارند

به نقل از جهادپرس؛ فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند در یادواره شهید شاخص سال ۹۵ منطقه قهاوند با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب اسلامی اظهار داشت: دشمنان در سال‌های گذشته با دشمنی‌ها مختلف و محاصره‌های اقتصادی، تحریم‌ها و توطئه‌ها ی فراوانی با راه‌اندازی شبکه‌های مختلف ماهواره‌ای به دنبال تزلزل در اعتقادات ملت ما بوده‌اند.

سید روح الله حسینی شاخص گفت: گرامیداشت یاد شهدا راهی برای مقابله و جلوگیری از ترفندهای دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمینه جنگ نرم و زمینه ای برای ایجاد وحدت و تقویت روحیه انقلابی گری و ایثار شهادت است.

وی افزود: بصیرت انقلابی و عدم تبعیت از دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی موجب تقویت روحیه انقلابی گری است که دشمنان ما از احیاء آن ترس دارند.

وی با بیان اینکه هدف انقلاب اسلامی هدفی والا است، اظهار داشت: ایجاد جمهوری اسلامی یکی از اهداف انقلاب اسلامی بود و هدف اصلی انقلاب اسلامی زمینه سازی برای قیام حضرت حجت(عج) است.

حسینی با بیان اینکه مقام معظم رهبری پنج شاخص به عنوان شاخصه های انقلابی گری فرمودند، افزود: پنج شاخص پایبندی به مبانی و ارزشهای اساسی اسلام و انقلاب، هدفگیری آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به آنها، پایبندی به استقلال کشور، حساسیت در برابر دشمن و نقشه دشمن و عدم تبعیت از آن، تقوای دینی و سیاسی محورهایی است که رهبر معظم انقلاب برای شناخت افراد انقلابی بیان کرده اند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد