خط مقدم انقلاب امروز در کنار دریای مدیترانه است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
خط مقدم انقلاب امروز در کنار دریای مدیترانه است

سردارغلامعلی ابوحمزه در سخنرانی پیش از خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: بحث انقلاب معطوف به ایران اسلامی نیست و اگر ایران تا دیروز در شلمچه ، خیبر و بدر در مقابل دشمنان می جنگید امروز خط مقدم انقلاب در کنار مدیترانه است. وی افزود: کار ایران اسلامی در سایر کشورها مستشاری است چرا که کار اصلی را خود آن کشورها انجام می دهند و ایران تنها تجربه و مدیریت انقلاب را به آنها منتقل می کند.
سردار ابوحمزه ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در همه معادلات تعیین کننده است و حرف اول در نظام مقدس جمهوری اسلامی را ولایت فقیه می زند. وی اضافه کرد: در حادثه منا و مشکلاتی که در عربستان ایجاد شد آل سعود خبیث و جنایتکار عربستان کم کاری کرد اما رهبر معظم انقلاب با سخنرانی به موقع در جمع نیروهای مسلح عربستان را وادار کرد که با احترام و عزت با ایران برخورد کند. وی افزود: رهبر و ولایت فقیه قدرت نظام جمهوری اسلامی ایران است و ایشان امامت جامعه مسلمان و ملت مستضعف جهان را عهده دارد و نگاه امت اسلامی نیز به بیانات رهبری نهفته است.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در ادامه با تشریح برنامه های هفته بسیج دانش آموزی گفت: پرورش نیرو های متعهد مهمترین هدف بسیج دانش آموزی است تا از این طریق بتوان شخصیت هایی همچون امام راحل ، شهید مطهری، شهیدان رجایی و باهنر تربیت کرد.
سردار ابوحمزه هدف مهم از تشکیل بسیج دانش آموزی را آماده کردن جوانان و نوجوانان برای آینده انقلاب ، آماده شدن و دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: تا دانش آموزان در آینده در کنار مسئولیت هایی که عهده دار هستند در کنار تخصص تعهد لازم را کسب کنند. وی گفت: تشکیل بسیج دانش آموزی برای ۱۵ تا ۲۰ سال آینده است چراکه از هم اکنون جوانان و نوجوانان باید به گونه ای تربیت شوند تا حافظ ارزش های نظام و انقلاب باشند.
سردار ابوحمزه اضافه کرد: برای تشکیل تمدن نوین اسلامی و امت واحده اسلامی نیازمند نیروهای متعهد و متخصصی همچون سردار قاسم سلیمانی هستیم و بسیج دانش آموزی با این هدف تشکیل شده است. وی اظهار کرد: سردار سلیمانی فرزند انقلاب ، ولایت و پرورش یافته مکتب ولایت و انقلاب است و قدرت اسلام و عزت مومنان است.
سردار ابوحمزه افزود: تنها راهکار برای سربلندی و سرافرازی در عرصه های سیاسی، اقتصادی ، فرهنگی و بین المللی اطاعت از مقام ولایت است که پرچمدار و علمدار آن رهبر معظم انقلاب است. وی ادامه داد: راه حل رفع مشکلات کشور گوش کردن به فرامین رهبر معظم انقلاب و اطاعت از بیانات ایشان است.
سردار ابوحمزه گفت: امروز با بهره گیری از منویات رهبر معظم انقلاب از نظر تجهیزات نظامی پیشرفت های زیادی در ایران ایجاد شده و اکنون انواع سلاح و مهمات از ایران به دیگر کشور ها صادر می شود در حالی که در دوران جنگ ایران حتی قادر نبود یک سلاح کوچک تولید کند.
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) همدان تاکید کرد: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بهره گیری از فرمایش رهبر معظم انقلاب به دنبال پرورش جوانان مومن، متعهد و متخصص در بسیج دانش آموزی است. وی ادامه داد: معنویت افزایی، بصیرت افزایی و مهارت افزایی فلسفه ایجاد بسیج دانش آموزی است تا دانش آموزان از طریق آموزش و پرورش و مسئولان مهارت های خود را در زمینه های مختلف ارتقا دهند و با بهره گیری از روحانیان و اساتید نسبت به هدف و راه دشمن آشنا شوند و با آن مقابله کنند.
وی در ادامه با تقدیر از جوانان و نوجوانانی که در مراسم استقبال از شهید سردار همدانی و شهید گمنام حضوری پرشور و گسترده داشتند گفت: این حضور پرشور ناشی از تفکر بسیجی است. وی شهدا را عامل عزت ، اقتدار و معنویت جامعه عنوان کرد و گفت: از این پس برای شهدا واژه گمنام را به کار نبرید بلکه آنها شهدای جاوید الاثر هستند و در پیشگاه خداوند شناسایی شدند و این ما هستیم که آنها را نمی شناسیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد