درباره پایگاه خبری قهاوندجوان (جوانا) - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true

لوگو-جواناپایگاه خبری قهاوندجوان (جوانا) اولین مرجع خبری تحلیلی مستقل در منطقه قهاوند با هدف اطلاع رسانی صحیح و به موقع موضوعات مختلف خبری، تلاش در جهت فرهنگ سازی و ارائه فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی به مردم و همچنین دریافت، پیگیری و به نتیجه رساندن مطالبات مردم از مسئولین در سطح منطقه قهاوند به فعالیت خبری، تحلیلی و اطلاع رسانی می پردازد. این پایگاه خبری از اسفند ماه ۱۳۹۳ به صورت آزمایشی شروع بکار و در فروردین ماه ۱۳۹۴ فعالیت خود را بصورت حرفه ای آغاز نمود.

خوشبختانه در این مدت کوتاه توانسته ایم در میان مخاطبان جایگاه مناسبی را پیدا کنیم.

بازدید های بی شماری که از خبرگزاری می شود مهر تاییدی بر این ادعاست که جوانا هم اکنون یکی از پربازدیدترین خبرگزاری های استان همدان می باشد.
تمام تلاشمان راخواهیم کرد تا اطلاع رسانی مربوط به منطقه قهاوند و استان همدان را پوشش دهیم و در راستای ایجاد پایگاه خبری تحلیلی مستقل که انعکاس دهنده تمامی تفکرات موجود در جامعه که منافاتی با شریعت و قانون اساسی جمهوری اسلامی نداشته باشد و با رعایت امانت داری و صداقت گام بر داریم و فضایی برای  اطلاع رسانی مناسب به عنوان یک رسانه ی دیجیتال فراهم نماییم .
امیدواریم درادامه راه با حمایت مردم شهید پرور منطقه قهاوند با همدلی و همزبانی به کار خود ادامه دهیم و علاوه بر خبر رسانی به مردم منطقه ، در قالب تیمی مفید در جهت  خنثی سازی جنگ نرم دشمنان گام موثری برداریم.
خبرگزاری جوانا در سامانه ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده و به هیچ سازمان دولتی یا خصوصی، حزب و تشکل سیاسی وابسته نیست.

«الهی نصیرمان باش، تا بصیرگردیم، بصیرمان کن تا از مسیر برنگردیم و آزادمان کن تا اسیر نگردیم»

true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد