دشت های قهاوند و بهار به نیزار تبدیل می شوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
دشت های قهاوند و بهار به نیزار تبدیل می شوند

حجت الاسلام “نجفی زاده” در سخنرانی پیش از خطبه های نماز سیاسی عبادی جمعه شهر همدان، اظهار کرد: کشاورزان بدانند که استان همدان استانی بسیار حاصلخیز و دارای پتانسیل در کشاورزی است به طوریکه در زمینه گیاهان دارویی رتبه سوم، کشت ذرت رتبه پنجم و در کشت گندم رتبه ششم را داریم.

وی تاکید کرد: میانگین کشوری در زمینه تولید جو آبى سه تن است اما در استان همدان میانگین تولید این محصول چهار تن بوده و کشاورز نمونه استان نیز ۱۲ تن از محصول نامبرده را تولید کرده است.

وی با بیان اینکه کشاورزانی که در امر تولید به توصیه ها و هشدارهای کارشناسان کشاورزی عمل مى کنند درکار خود موفق هستند، تصریح کرد: هر کسی که می خواهد درآمد بیشترى از کشاورزی و به نوعی اقتصاد کشاورزی داشته باشد باید همراه با توصیه های کشاورزی گام بردارد.

حجت الاسلام نجفی زاده با اشاره به کم شدن نزولات الهی افزود: اگر به همین روال پیش برود دشت های بهار و قهاوند تبدیل به نیزار خواهند شد.

وی با تاکید بر اینکه نباید دست هایمان را برای قوت زندگی مان به سوی دیگران دراز کنیم، اظهار کرد: استقلال اقتصادی استقلال سیاسی را به دنبال دارد.

حجت الاسلام نجفی زاده گفت: با توجه به کمبود نزولات آسمانی ناگزیریم اقداماتی نظیر یکپارچه سازی اراضی، آبیاری تحت فشار وتوسعه گلخانه ها را انجام دهیم تا درآمد بیشتری کسب کرده و موفق باشیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد