شورای آموزش و پرورش منطقه قهاوند تشکیل جلسه داد / جذب اعتبار جهت احداث استخر سرپوشیده در قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
شورای آموزش و پرورش منطقه قهاوند تشکیل جلسه داد / جذب اعتبار جهت احداث استخر سرپوشیده در قهاوند

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند ضمن تبریک دهه ولایت و اعیاد قربان و غدیر و با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: باید سال تحصیلی را با تدبیر و اعتدال شروع کنیم تا مهری ماندگار بر جان و دل دانش آموزان بماند و بهترین ها را برایشان آرزو کنیم.

علیرضا غلامی افزود: بازگشایی مطلوب مدارس مستلزم مشارکت ارگانها و همه خانواده ها و دانش آموزان می باشد که باید همیشه همدل و یاریگر آموزش و پرورش باشند.

وی با دعوت از همه همکاران برای حضور در نماز جمعه این هفته خاطر نشان کرد: با کمک همکاران تمام کارهای مرتبط با پروژه مهر در منطقه انجام شده است و امیدواریم با شور و نشاط شاهد شروع سال تحصیلی جدید باشم.

جذب اعتبار جهت احداث استخر سرپوشیده در شهر قهاوند

در ادامه بخشدار بخش شراء ضمن پرداختن به  اشاعه فرهنگ گردشگری منطقه قهاوند گفت: خوشبختانه اعتبار خوبی برای چند طرح عمرانی در منطقه جذب شده است.

ابراهیم مولایی نیا افزود: برای ساخت سالن ورزشی روستای کوزره و همچنین و ساخت استخر سرپوشیده شهر قهاوند اعتبار خوبی جذب شده است. همچنین در تلاش هستیم که با کمک نهادهای دیگر زمینه سازی مناسب برای راه اندازی صنایع دستی در بین خانواده ها انجام شود تا هم اقتصاد خانواده رونق بگیرد و هم اوقات فراغت خوبی را داشته باشند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد