غربالگری بیش از ۸۸ هزار نفر توسط ۱۳۰ عضو هلال احمر همدان - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
غربالگری بیش از ۸۸ هزار نفر توسط ۱۳۰ عضو هلال احمر همدان

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان گفت: ۸۸ هزار و ۲۲۶ نفر توسط ۱۳۰ عضو هلال احمر همدان در ۳ پایگاه تب سنجی غربالگری کرونا شده اند.

به گزارش پایگاه خبری قهاوندجوان جلال نانکلی در گفتگویی با اشاره به اینکه که ۳ پایگاه‌ غربالگری در شهر همدان فعال هستند، اظهار داشت: در راستای تصمیمات اخذ شده در ستاد مدیریت بحران و نیز کنترل تردد‌های شهرستان و کنترل قطع زنجیره انتقال کرونا ویروس، یک پایگاه غربالگری در ورودی شهر (تهران-همدان ) مستقر در پل الغدیر و دو پایگاه اطلاع رسانی و آموزشی در ورودی ملایر–همدان مستقر در پل بهشت و کرمانشاه-همدان مستقر در پل شهید قهاری سعید ) برپا شده است.

وی ادامه داد: بمنظور کنترل و جلوگیری بیشتر از شیوع ویروس کرونا با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، نیروی انتظامی، راهور و سایر دستگاه‌های امدادرسان، تردد مسافرین با جدیت و نظارت بیشتری کنترل می شوند.

نانکلی با بیان اینکه نیروهای داوطلب مشارکت کننده از اعضای داوطلب جمعیت از حوزه های امداد،جوانان و داوطلبان هستند خاطرنشان کرد: از ابتدای طرح تاکنون غربالگری و تب سنجی ۸۸ هزار و ۲۲۶ نفر با همکاری ۱۳۰ نفر عضو هلال احمر انجام شده است.

وی بیان داشت: با کمک و همراهی خیرین ۱۶٫۶۰۰ بطری مواد ضد عفونی کننده، ۲٫۶۵۰ عدد ماسک، ۱۵۸ بسته حمایتی و معیشتی توزیع شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان همدان افزود: همچنین به همت اعضای کانونهای طلاب، دانشجویی و جوانان و داوطلبان و امدادگران جمعیت ۲۵ منطقه در بخش مرکزی شهر و بخش قهاوند و ۲۵۰ کیلومتر از معابر و خیابان ها، پایگاه های (غرب-کوهستان) و کلیه خودرو های امدادی ضد عفونی گردیده است.

نانکلی از جمله فعالیتهای صورت گرفته در جهت پیشگیرانه و مقابله کرونا ویروس را شرکت اعضا کانون های جوانان، دانشجویی، امدادگران و داوطلبان در دوره آموزشی مقابله با کرونا ویروس در محل مرکز بهداشت، نصب تراکت های آموزشی توسط جوانان و امدادگران در محل های عمومی و پر رفت و آمد مانند (نانوایی ها – سوپر مارکت و مراکز خرید)، مشارکت اعضای دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی در سامانه پاسخگویی به سوالات مردمی مستقر در ستاد کرونا دانشگاه بوعلی سینا و غربالگری و تب سنجی پرسنل اداره بهزیستی استان عنوان کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد