فعالیت 200 نوجوان قهاوندی در طرح جوانه های صالحین - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فعالیت ۲۰۰ نوجوان قهاوندی در طرح جوانه های صالحین

به نقل از جهادپرس؛ حجت الاسلام عباس اسکندری در گفتگویی اختصاصی گفت: در طی چند سال اخیر یکی از برنامه های مهم بسیج در فصل تابستان ،اجرای طرح جوانه های صالحین برای پر نمودن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در فصل تابستان است که با استقبال خوبی رو به رو بوده است.

وی بیان داشت: کلاس‌ها و برنامه‌های طرح جوانه‌های صالحین با محوریت قرآن کریم، برنامه های ورزشی، سبک زندگی ایرانی اسلامی،امربه معروف و نهی از منکر نهضت روشنگری دنبال می شود.

مسئول طرح جوانه های صالحین در قهاوند افزود:مرحله نخست اجرای این طرح از ابتدای فصل تابستان آغاز شده است و تا پایان این فصل ادامه دارد و مرحله دوم به عنوان مکمل طرح تابستانه، در ایام تحصیل اجرا می‌شود که انتظار داریم ۲۰۰ نفر در طرح تابستانه شرکت کنند.

وی هدف از برگزاری این طرح را پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در ایام تابستان و آشنایی آنها با شجره طیبه صالحین بسیج و کارکردهای آن و فراگیری مهارت زندگی اعلام کرد.

حجت الاسلام عباس اسکندی در پایان گفت: پر کردن اوقات فراغت، مهارت آموزی و توانمند سازی جوانان و نوجوانان و پیشگیری از آسیب های اجتماعی از مهمترین اهداف برگزاری این دوره است که تا پایان تابستان این طرح ادامه دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد