فلسطین به عنوان نماد مظلومیت و ظلم تمامی ظالمان دنیاست - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فلسطین به عنوان نماد مظلومیت و ظلم تمامی ظالمان دنیاست

به نقل از جهادپرس؛ حجت الاسلام محمدمهدی یوسفی در گفت و گویی اختصاصی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری در ششمین کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین بیان داشت: بنا به فرمایشات رهبری برخی سازش‌ کاری‌هایی در بعضی از گروه‌های نامدار فلسطین وجود دارد و این‌ها با  تغییر مسیر مبارزه به سمت مذاکره و گفتگو عملاً به آرمان  فلسطین خیانت می‌کنند.

وی در خصوص تاکید حضرت امام بر مسئله فلسطین و نفی سلطه رژیم صهیونیستی و تاکیدشان بر غده سرطانی منطقه گفت: امام خمینی (ره) انقلابی در ایران شعله ور کردند که آن انقلاب، انقلاب مظلومان و محرومین بود.

این کارشناس مسائل سیاسی افزود: همانطور که حضرت امام (ره) بر مسئله فلسطین تاکید داشتند ما هم حمایت خودمان را از مردم مظلوم و بی دفاع غزه و همچنین مردم مظلوم و بی دفاع یمن اعلام می کنیم.

وی با بیان اینکه پیام و آرمان انقلاب امام مبنی بر حمایت از مظلوم بود گفت: چون تاکید خمینی کبیر و پیام انقلاب ایشان حمایت از مظلوم بود ما مردم ایران هیچ وقت نخواهیم گذاشت آرمان های امام بزرگوارمان به فراموشی سپرده شود و بر این اساس راه امام و شهدا را ادامه خواهیم داد.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه رژیم صهیونیستی جعلی است مشروعیت چنین رژیمی به‌شدت زیر سؤال است و به همین دلیل مبارزه فلسطینی‌ها برای بازگشت به سرزمین، مبارزه مشروع است که باید موردحمایت قرار بگیرد.

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: این کشورها نه تنها در برابر وضعیت فلسطین موضع انفعالی دارند؛ بلکه سد راه مقاومت نیز بوده و حتی با دادن وعده مالی به دنبال تضعیف جبهه مقاومت هستند.

وی گفت: بحث هایی که در کنفرانس مطرح شد و رئیس مجلس عمان و مالزی و آقایانی که از گروه های فلسطین صحبت کردند، تأکید بر مبارزه با اسرائیل غاصب بود و نابودی کامل دولت غاصب و بیرون راندن اسرائیل از سرزمین های اشغالی بود.

وی با اشاره ﺑﻪ ﻓﺮﻣﺎﻳﺶ اﻣﺎﻡ ﺧﻤﻴﻨﻲ که فرمودند: اﮔﺮ ﻫﺮﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻲ ﻳﻚ ﺳﻂﻞ ﺁﺏ ﺑﺮ ﺭﻭﻱ اﺳﺮﻳﻴﻞ ﺑﺮﻳﺰﺩ اﺳﺮاﻳﻴﻞ ﺭا ﺁﺏ ﻣﻴﺒﺮﺩ و اﺳﺮاﻳﻴﻞ ﻧﺎﺑﻮﺩ ﺧﻮاﻫﺪ ﺷﺪ، وظیفه همه مسلمان دانستند که هر کسی به هر نحوی که می داند کمک کند .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد