مردم منطقه قهاوند ۲ میلیارد ریال به مردم زلزله‌زده ‌کمک کردند‌ - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مردم منطقه قهاوند ۲ میلیارد ریال به مردم زلزله‌زده ‌کمک کردند‌

سید روح‌الله حسینی در گفت‌وگویی اختصاصی اظهار داشت: مرکز مقاومت بسیج قهاوند با اعزام خودرو به روستاهای منطقه اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای مناطق حادثه‌ دیده کرده و مردم این منطقه کم‌برخوردار و محروم کمک‌های خوبی برای هم‍وطنان خود در کرمانشاه اهداء کردند.

وی بیان کرد: از ابتدای جمع‌آوری تاکنون ۱۳۳ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و ۷۳۳ میلیون ریال کمک غیرنقدی برای مردم کرمانشاه در قهاوند جمع‌آوری شده است.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند افزود: این کمک‌ها در قالب ۷ کامیون شامل یک هزار و ۲۶ تخته پتو، ۲۱ تخته فرش و قالیچه، ۳ هزار و ۹۰۰ دست لباس، ۲ تن سیب‌زمینی، ۳ رأس گوسفند و ۳ قطعه طلا به کرمانشاه ارسال شده است.

حسینی اعلام کرد: مقدار زیادی انواع اقلام خوراکی شامل برنج، حبوبات، رب گوجه‌فرنگی، شیره، محصولات کشاورزی منطقه، انواع کنسرو، آب معدنی و نان از دیگر کمک‌های غیر نقدی مردم قهاوند برای منطقه کرمانشاه بوده است.

وی بیان کرد: تعدادی وسایل گرمایشی مانند ۳۵ شعله والور و تعدادی بخاری، سماور و یخچال نیز برای مردم زلزه‌زده کرمانشاه اهدا شده است.

حسینی با قدردانی از مردم قهاوند تصریح کرد: شور و اشتیاق مردم برای کمک به منطقه حادثه‌ دیده کرمانشاه، یادآور روزهای دفاع مقدس و روحیه جهادی آن دوران بود که مردم از هرچه داشتند برای کمک به جبهه‌های نبرد دریغ نمی‌کردند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد