معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات بخش شراء - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
معرفی اعضای هیئت نظارت بر انتخابات بخش شراء

محمد نباتی با اشاره به تشکیل و برنامه‌ریزی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان در سال منتهی به انتخابات مجلس، اظهار کرد: به منظور نظارت بر پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و نیز حفظ و حراست از آراء مردم هیئت‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌های استان همدان تشکیل شد.
وی با بیان اینکه هیئت نظارت بر انتخابات مرکزی، هیئت نظارت بر انتخابات استان‌ها را انتخاب می‌کند، گفت: طبق اصل ۹۹ قانون اساسی نظارت بر انتخابات ریاست جمهوری، مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و مراجعه به آرای عمومی و همه پرسی‌ها بر عهده شورای نگهبان است.
سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان افزود: اعضای هیئت استان را حجت‌الاسلام محمد جوادی (به عنوان رئیس)، حسن خانجانی‌موقر، سیدمرتضی دیباج، سیدجواد مساواتی و محمد نباتی تشکیل می‌دهند.
وی یادآور شد: اعضای هیئت نظارت بر انتخابات در شهرستان‌ها نیز پس از پیشنهاد به هیئت مرکزی تأیید و احکام آنها ابلاغ شده است.
وی تصریح کرد: هیئت‌های نظارت بر انتخابات، وظیفه صیانت از آرای مردم را بر عهده دارند و تلاش خود را در این مسیر متمرکز خواهند کرد.
سخنگوی هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان در ادامه با بیان این که اعضای هیئت‌های نظارت بخش‌های تابع شهرستان‌ها نیز پس از پیشنهاد به هیئت مرکزی تأیید، و احکام آنها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: بر این اساس در بخش شراء به عنوان تنها بخش تابع شهرستان همدان آقایان محمد‌رحیم نوری، علی پورشیری و علی احمدی‌دهر به عنوان اعضای هیئت نظارت فعالیت دارند.
وی در پایان از برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی در هفتم اسفند سال ۹۴ خبر داد و افزود: افرادی که خود را برای کاندیداتوری این دو مجلس آماده می‌کنند فعالیت خود را در مدار قانون پیگیری کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد