کتابخانه روستای هیزج تبدیل به یک کتابخانه فعال شده است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
کتابخانه روستای هیزج تبدیل به یک کتابخانه فعال شده است

حسن عرفانی‌مقدم با اشاره به افتتاح کتابخانه‌های روستایی در استان همدان اظهار کرد: برای تکمیل منابع کتابخانه‌های روستایی در تعامل با ناشران مختلف کتاب هستیم.

وی با بیان اینکه در این طرح کتابدار کتابخانه‌های روستایی به طور مستقیم با انتشارات به رایزنی می‌پردازند، گفت: با اهدای کتاب توسط انتشارات به کتابخانه‌های روستایی می‌توان منابع این کتابخانه‌ها را غنی کرد.

معاون مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان گفت: کتابخانه‌های روستایی با استفاده از ظرفیت انتشارات می‌توانند خود را غنی کنند.

وی با بیان اینکه این اتفاق برای نخستین بار در کتابخانه امام هادی(ع) روستای هیزج اتفاق افتاده است، گفت: انتشارات قلم‌چی تعداد ۲۲۲ جلد کتاب از انتشارات خود را برای استفاده دانش‌آموزان این روستا به کتابخانه امام هادی(ع) اهدا کرده است.

عرفانی‌مقدم با اشاره به جمعیت یک‌هزار و ۲۰۰ نفری روستای هیزج تصریح کرد: کتابخانه امام هادی(ع) روستای هیزج در هفته دولت سال گذشته افتتاح شد و تاکنون فعالیت‌های فرهنگی متنوعی در این کتابخانه انجام شده است.

وی گفت: با اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی می‌توان میزان دسترسی مردم روستا به کتاب را بالا برد و باعث ارتقای فرهنگ مطالعه در روستا و جامعه شد.

معاون مدیرکل اداره کتابخانه‌های عمومی استان همدان با بیان اینکه روستای هیزج در ۸۰ کیلومتری همدان و از بخش شراء قهاوند است، عنوان کرد: این کتابخانه با همکاری کتابدار خود تبدیل به یک کتابخانه فعال شده که مردم روستا علاوه بر استفاده از منابع مکتوب این کتابخانه، در برنامه‌های فرهنگی از جمله کلاس‌های قصه‌گویی، جشن اعیاد و… شرکت می‌کنند.

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد