آخرین وضعیت سایت دپوی زباله قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
آخرین وضعیت سایت دپوی زباله قهاوند

رضا زمانی پیش از ظهر امروز در کارگروه مدیریت پسماند شهرستان همدان، اظهار کرد: کارگروه پسماند سال گذشته ورودی خوبی در بحث دفن بهداشتی و پسماند به ویژه در بخش روستایی شهرستان صوت گرفت.

وی با تأکید بر اینکه باید از دفن نقطه‌ای پرهیز کنیم و این امر در دستور کار قرار گرفت، گفت: بر اساس سیاست کلی استاندری دو نقطه شمالی و جنوبی در استان به منظور دفن زباله و پسماند تعیین شد و زباله‌ها باید به سایت شهرداری تحویل داده شود.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان بیان کرد: شهرداری همدان و مدیریت سازمان شهردرای همکاری خوب در پذیرش زباله‌ها و راهکارهایی در بحث دهیاری‌ها داشته‌اند.

وی با بیان اینکه در بحث زباله و پسماند در بخش شراء عقب بودیم، افزود: با توجه به گستردگی این بخش و دوری آن از سایت زباله مقرر شد زباله‌ها و پسماندهای این بخش به دو منطقه سایت همدان و مابقی به سایت قهاوند تحویل شود.

زمانی با اشاره به وجود برخی مشکلات در سایت دفن زباله قهاوند، تصریح کرد: قرار بر فنس‌کشی و ایجاد نگهبانی در سایت قهاوند بود.

وی خواستار ورود به جمع‌آوری زباله و پسماندهای بین راهی شد و ادامه داد: در بحث جلوگیری از تخلیه نخاله در محورهای مواصلاتی به ویژه در محورهای روستایی نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم چراکه راهکار مشخصی ندارد.

معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری همدان خاطرنشان کرد: در مراحل مختلف پاکسازی محورهای مواصلاتی توسط راهداری و حمل و نقل انجام می‌شود اما باید ورود بهتری به این موضوع شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد