آسیب های اجتماعی بیکاری و اعتیاد مشکل عمده منطقه قهاوند به حساب می آیند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
آسیب های اجتماعی بیکاری و اعتیاد مشکل عمده منطقه قهاوند به حساب می آیند

به نقل از جهادپرس ؛ جلسه کارگروه اعتیاد با حضور مسئولین منطقه و تعدادی از کارشناسان امر تشکیل شد.

طاهره رحیمی  در این کارگروه گفت: کاهش طلاق ، پیشگیری از گرایش به مواد مخدر و آسیب های اجتماعی از جمله اهداف و برنامه های این کارگروه در سال گذشته و برنامه های جاری می باشد .

وی افزود: الگوی مصرف مواد از سنتی به صنعتی و کاهش سن مصرف از جمله معضلات پیش رو است که باید برای آن برنامه ریزی جدی بکنیم .

مسئول اداره بهزیستی قهاوند در ادامه بیان داشت: کارشناسان این اداره آمادگی ارائه مشاوره و کمک به افراد آسیب دیده در زمینه های آسیب های اجتماعی را دارند.

در ادامه ابراهیم مولایی نیا با تاکید بر لزوم مراقبت خانواده ها از فرزندان برای گرفتار نشدن در دام اعتیاد به اهمیت کارگروه فرهنگی و اجتماعی در شهرستان تاکید کرد و گفت: همه مسئولان با حضور در این کارگروه در جهت حل مشکلات و آسیب های اجتماعی نقش داشته باشند .

وی افزود: در مبارزه با اعتیاد و مشکلات آسیب های اجتماعی رسانه ها به صورت خیلی جدی می توانند کمک بکنند تا خانواده ها با آگاهی در این زمینه بتوانند از مشکلات جلوگیری نمایند.

بخشدار بخش شراء بیان داشت:مبارزه با اعتیاد در سطح شهرستان به صورت جدی دنبال می شود و خانوده ها باید مراقب باشند تا فرزندان در دام آنها گرفتار نشوند .

مولایی نیا گفت: آسیب های اجتماعی بیکاری و اعتیاد مشکل عمده منطقه قهاوند به حساب می آیند که نقشه راه مقابله با آن ها در دستور کار قرار گرفته است.

در ادامه سرگرد پاسدار سید روح الله حسینی فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند با تاکید بر لزوم بسیج همه ظرفیت های برای اجرای این طرح بیان داشت: چندین روستای آلوده به آسیب های اجتماعی از جمله مواد مخدر در سطح بخش شناسایی شده است و برای اجرای این طرح هدف گذاری شده اند .

وی افزود: از سوی سپاه و بسیج از روستا های منطقه قهاوند ۲۰ نفر به صورت رایگان جهت مداوا به کمپ های ترک اعتیاد معرفی شده اند .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد