آمریکا در هر صحنه ای که حضور داشته قصدش آسیب به اسلام بوده است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
آمریکا در هر صحنه ای که حضور داشته قصدش آسیب به اسلام بوده است

به نقل از جهاد پرس علیرضا غلامی در گفتگو اختصاصی عنوان کرد : روحیه استکبار ستیزی امام راحل الهام گرفته از تعالیم الهی بوده است ،ایشان آمریکا را شیطان بزرگ قلمداد و گذشت زمان مبین اثبات کلام امام است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند افزود: آمریکا در هر صحنه و قضیه ای که وارد شده است قصدش آسیب و ضربه به اسلام است که صدالبته به قول امام راحل هیچ غلطی نمی تواند بکند .

وی ادامه داد : آمریکا ام الفصاد قرن است و امام ره آمریکا را دشمن شماره یک مردم محروم و مظلوم دانست و ایشان در هیچ جا و هیچگاه روی خوش به آمریکا نشان نداد و خوشبین نبوده است .

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند اشاره ای به رشد سواد وتعداد دانشجویان و اساتید پس از انقلاب و قبل از انقلاب داشت و افزود: همگان اذعان دارند که ایران قبل از انقلاب در نظام های سنجش و اندازه گیری تولید علم جایگاهی نداشت ، فرار مغزها مبین این امربود

غلامی بیان کرد: قبل از انقلاب در تمامی زمینه ها وارد کننده بودیم و امروز به یمن و برکت انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای کسب کردیم و امروزه روند رشد دانشگاه ها از لحاظ کمی و کیفی مبرهن و آشکاراست و رتبه ایران در بین کشورهای منطقه نمایان است.

وی گفت: گسترش دانشگاهها در ایران بر همه گان آشکار است که در همه اقصی نقاط کشور شاهد ایجاد توسعه دانشگاهها هستیم و همچنین دستاوردهای علمی کشور و مقالات ، نظریه ها ،و پیشرفت های نظامی مرهون و مدیون امام است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد