اجازه دخالت در انتخابات را به هیچ فردی نمی دهیم - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اجازه دخالت در انتخابات را به هیچ فردی نمی دهیم

استاندار همدان گفت: هیچ فردی با هر نام و نشانی اجازه دخالت در کار انتخابات را نخواهد داشت و من این اجازه را نمی دهم چرا که قانون این اجازه را نمی دهد.
محمدناصر نیکبخت در آیین تودیع و معارفه معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه شهرستان ملایر افزود: هم امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری و هم قانون دخالت در انتخابات را منع کرده اند و هیچ نام و نشان، بهانه و شائبه ای در دخالت در انتخابات وجود ندارد.
وی اظهار کرد: ما و شما و همه مجریان و ناظران بر انتخابات اجازه نداریم چشممان را ببندیم که کسی بخواهد در انتخابات دخالت کند که در نتیجه انتخابات تاثیرگذار باشد و من همیشه تاکید کرده ام که ما امانت دار مردم هستیم و رای مردم حق الناس است.
نیکبخت ادامه داد: طبق تاکیدات دولت تدبیر و امید، انتخاباتی توام با شور و نشاط و مشارکت حداکثری بدون توجه به گروه و جناح خاص می خواهیم و در دخالت در امری که منع شده ایم باید مراقبت کنیم، چرا که روسیاهی و بدنامی دارد.
وی در عین حال خواستار مشارکت حداکثری مردم در انتخابات شد و بیان کرد: مردم از ما به عنوان مجریان انتخابات انتظار دارند که رای آنها در امنیت کامل باشد و ما امانت دار رای آنها باشیم و ما نیز از مردم انتظار هر چه بیشتر مشارکت را داریم و باید این دو خواسته و توقع را جوابگو باشیم.
استاندار همدان اظهار کرد: تمام سربلندی جمهوری اسلامی ایران که مملو از امنیت، ایمان و اعتقاد مردم نسبت به دولت و حکومتشان است، این است که در اکثر انتخابات نشان دادند که امانت دار هستند و این شرایط باید حفظ شود و توقع من از همه فرمانداران، مجریان انتخابات و بویژه اعضای شورای تامین استان هم حفظ این امانت داری است.
نیکبخت با تاکید بر اینکه هدف همه ما خدمتگزاری به مردم و آبرومندی نظام است، گفت: ما که در کلیات و بدیهیات اختلاف نداریم، اختلاف عقیده هم نداریم، پس چرا باید اختلاف وجود داشته باشد، در حالیکه باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و خلق حماسه ای دیگر در این عرصه تلاش کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد