اختصاص ۳۱ میلیاردتومان برای توسعه راه های قهاوند و خروج این شهرستان از بن بست - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اختصاص ۳۱ میلیاردتومان برای توسعه راه های قهاوند و خروج این شهرستان از بن بست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه قهاوند به یک حرکت و جنبش توسعه ای دست یافته و نیازمند توجه ویژه ای است گفت: ۳۱ میلیارد تومان برای راه های دسترسی و مواصلاتی به قهاوند در نظر گرفته شده است.

 

امیر خجسته سخنران پیش از خطبه های نمازجمعه شهر قهاوند در جمع نمازگزاران اظهار کرد:ارتقاء راه های دسترسی به قهاوند و به سمت آزادراه از ۶ سال قبل با بازدید از طریق معاون وزیر استارت زده شد و در صورت تحقق آینده خوبی را برای این شهرستان ترسیم خواهد کرد.

وی خاطر نشان کرد:۳۱ میلیارد تومان برای راه های دسترسی و مواصلاتی به قهاوند در نظر گرفته شده است.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ مجلس تصریح کرد: ایستگاه جدید راه آهن در محدوده دسترسی و نزدیکی به قهاوند و فامنین ساخته خواهد شد.

امیر خجسته با بیان اینکه قهاوند از بن بست رهایی می یابد افزود: با موافقت وزیر راه و شهرسازی ۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای تعریض جاده سیاه کمر- عبدالرحیم-میلاجرد در نظر گرفته شد.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه از صادرات غیر ضروری و قاچاق کالاهای اساسی معیشتی جلوگیری شود عنوان کرد:دولت موظف است مسائل معیشتی و اقتصادی مردم را در اولویت برنامه های کاری خود در سال جدید قرار دادو برای همین مجلس مبلغ ۴۰۰هزار تومان همزمان با افزایش ۱۰ درصدی به درآمد کارمندان و حقوق بگیران در بودجه ۹۸ به تصویب رساند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت:نمایندگان با حفظ امانت داری و اعتماد مردم به آنان برای دفاع از حقوق مردم و مقابله با فساد بایستی گام بردارند.

منبع خبر : صبح الوند
false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد