از خبرنگاران سایت های خبری منطقه قهاوند تجلیل شد - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
از خبرنگاران سایت های خبری منطقه قهاوند تجلیل شد

صبح امروز به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، جلسه ای در محل دفتر امام جمعه منطقه قهاوند با حضور مسوولین و خبرنگاران سایت های خبری منطقه قهاوند تشکیل شد .

در این جلسه ابراهیم مولایی نیا بخشدار بخش شراء ، ضمن عرض تبریک به خبرنگاران منطقه به تشریح اهم وظایف خبرنگاران پرداخت .

محمد رستگار شهردار قهاوند نیز در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار ، صداقت در بیان اخبار را از اصول شغل خبرنگاری برشمرد و افزود : سایت های خبری باید اخبار منطقه را واضح و اصیل بیان کنند .

در ادامه علیرضا غلامی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند با اشاره به مقام والای شهدای خبرنگار جمهوری اسلامی ایران علی الخصوص شهید صارمی گفت : شما خبرنگاران جوان هستید که ادامه دهنده راه شهدای عزیزمان در این عرصه خواهید بود .

جناب سرهنگ حسن مرادی فرمانده مرکز مقاومت بسیج سپاه قهاوند از دیگر سخنرانان این جلسه بود که ضمن عرض تبریک به مناسبت روز خبرنگار ، به اهمیت موضوع ارتباط خبرنگار با رسانه های استانی پرداخت و افزود : از خبرنگاران انتظار داریم تا اخبار منطقه را برای پخش در صداوسیمای مرکز استان همدان مهیا نمایند تا با این کار مردم استان بیش از پیش با منطقه قهاوند آشنا شوند .

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین محققی امام جمعه منطقه قهاوند در این جلسه ضمن عرض تبریک به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار ، خبرنگاری را حرفه ای دانست که باید در آن دو شرط صداقت و انصاف رعایت شود .

امام جمعه منطقه قهاوند افزود : از خبرنگاران منطقه قهاوند انتظار داریم بیش از پیش اخبار نمازجمعه قهاوند را منعکس نمایند .

محققی اظهار داشت : اصیل بودن خبر باید حفظ شود و نباید یک خبرنگار در بیان اخبار افراط و تفریط داشته باشد .

لازم به ذکر است در این جلسه خبرنگاران منطقه قهاوند به بیان مشکلات و دغدغه های حرفه خبرنگاری پرداختند.

در پایان این جلسه از پنج نفر از خبرنگاران منطقه قهاوند که سه تن از آنان از خبرنگاران خبرگزاری جوانا می باشند با اهدای لوح تقدیر و هدایایی تجلیل به عمل آمد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد