استفاده از توليدات داخلي روند اجراي اقتصاد مقاومتي را تسهيل مي کند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
استفاده از تولیدات داخلی روند اجرای اقتصاد مقاومتی را تسهیل می کند

در بیانیه مشترک آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده ولی فقیه در استان و محمدناصر نیکبخت، استاندار همدان آمده است:استفاده از تولیدات داخلی در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت در اجرای اقتصاد مقاومتی موثر است.

در ادامه این بیانیه آمده است:تجلی همدلی و همزبانی مردم با فعالان اقتصادی کشور در استفاده از تولیدات داخلی و احترام به سرمایه و کار ایرانی است.

امام جمعه و استاندار همدان در این بیانیه با بیان اینکه کارگران محور توسعه و پیشرفت کشور و استان بوده و نقش اساسی در تولید و نوآوری دارند افزوده اند:توسعه به حرکت کارگران وابسته است تا نوید آن ایرانی آباد و شکوهمند باشد.

در ادامه این بیانیه آمده است:اکنون در دهه چهارم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران که دهه پیشرفت و عدالت نام گرفته است نقش کارگران در تحقق این مهم بسیار پر رنگ و محوری است.

همچنین در این بیانیه آمده است:آنچه در تمام این موقعیت ها ملموس و ویژه است نقش خاص و مهم کارگران در تمام عرصه ها است و کارگران ایران اسلامی به فرموده مقام معظم رهبری علاوه بر انجام صحیح مسوولیت های حساس اقتصادی در دفاع از انقلاب،آرمان ها و ارزش های نظام اسلامی نیز همواره کوشا بوده و حماسه ها آفریده اند.

حدود ۲۴۰ هزار کارگر در استان همدان فعال است.

پنجم تا یازدهم اردیبهشت ماه هفته ملی کارگر نامگذاری شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد