اصلاح 150 کیلومتر از خطوط برق قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اصلاح ۱۵۰ کیلومتر از خطوط برق قهاوند

ذبیح‌الله عواطف‌ذبیحی با اشاره به برگزاری مانور مدیریت بحران در شهرستان قهاوند اظهار داشت: این مانور با هدف ساماندهی شبکه‌های فشار متوسط هوایی از جمله کاورینگ و تعویض مقرهای معیوب، آچارکشی و اصلاح جنپر و برکناری پایه‌های فرسوده به منظور پیشگیری از حوادث غیر مترقبه که در مسیر تاسیسات از مشترکان صنعتی، کشاورزی و خانگی قرار داشتند، انجام شد.

وی افزود: مانور عملیاتی برق در قهاوند با حضور ۱۰ اکیپ اجرایی شامل ۷۰ نفر از امور خدمات فنی برق قهاوند، پیمانکاران و تکنسین‌ها و کارشناسان فنی امور در روز تعطیل رسمی به منظوراستفاده از خاموشی فوق توزیع و اصلاح نقاط آسیب پذیر در طول حدود ۱۵۰ کیلومتر از شبکه فشار متوسط در مسیر خط یکله و عبدالرحیم صورت گرفت.

مدیر امور یک برق همدان با بیان اینکه با فعالیت ضربتی اکیپ‌های عملیاتی خطوط ۲۰ کیلوولت هوایی اصلاح شد، افزود: این مانور همزمان با قطع برق فوق توزیع منطقه‌ای به صورت همزمان اجرا شد که فرصت بسیار مناسبی به منظور بالا بردن قابلیت اطمینان شبکه‌های توزیع برق که تامین‌کننده خروجی نقاط حساس برق قهاوند هستند، بود.

وی گفت: با همت اکیپ‌های عملیاتی، شبکه‌های توزیع برق که در معرض طوفان‌های شدید و مناطق صعب العبور قرار داشتند، اصلاح و ساماندهی شدند که به میزان قابل توجهی موجب افزایش پایداری و قابلیت اطمینان خواهد شد.

عواطف فاضلی با بیان اینکه انجام مانورهای مذکور موجب افزایش سطح آمادگی و هماهنگی لازم بین اکیپ‌ها در مواقع بحران می‌شود، تصریح کرد: بسیج اکیپ‌های عملیاتی مختلف امورهای اجرایی استان با راهبری یک امور ذیربط در یک منطقه خاص نشان از روحیه خوب کار تیمی برای رفع بحران است که نمود عینی آن را در زمستان سال گذشته در حوزه‌های عملکردی استان همدان شاهد بودیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد