اعزام 80 نفر از دانش آموزان منطقه قهاوند به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
اعزام ۸۰ نفر از دانش آموزان منطقه قهاوند به اردوی راهیان نور مناطق عملیاتی غرب کشور

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند با اعلام این خبر گفت : هدف از اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی آشنا کردن نسل جوان با ارزش‌ها و جان‌نثاری‌ها و ازخود گذشتگی رزمندگانی است که از همه چیزخود گذشتند تا امروز ما در آرامش و امنیت به سر ببریم.

علیرضا غلامی با بیان اینکه اردوهای راهیان نور یک برنامه فرهنگی اثرگذار است، ابراز داشت: هدف از این برنامه فرهنگی زنده کردن فرهنگ عاشواریی است که بتواند چراغ راه زندگی دنیا و آخرت باشد.

وی تبیین و روشنگری دوران دفاع مقدس را از دیگر اهداف راهیان نور برشمرد و ادامه داد: شهدا به دور از تعلقات زندگی دنیوی و مادی از جان خویش گذشتند و خود را فدای انقلاب و ایران کردند و جوانان امروز را باید با سیره شهدا آشنا کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند با تأکید بر اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت و روحیه از خود گذشتگی در جامعه به ویژه در بین جوانان ابراز داشت: نسل امروز نیز باید با پیروی از شهدا در برابر دشمنان دین و مستکبران ایستادگی کنند و از هیچ سختی هراس نداشته باشد.

غلامی در پایان اضافه کرد : کاروان ۸۰ نفره دانش آموزان دختر منطقه قهاوند با حضور مسئولین محترم شهر ، امام جمعه و نمایندگان مردم شریف همدان و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در فضایی معنوی بدرقه شدند و به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد