افتتاح ساختمان اداره بهزیستی بخش شراء - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
افتتاح ساختمان اداره بهزیستی بخش شراء

ساختمان اداره بهزیستی بخش شراء در دو طبقه با متراژ ۶۱۴ متر مربع و اعتبار ۱۲ میلیارد ریال در شهر قهاوند افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قهاوندجوان؛ فرماندار همدان با اشاره به توجه ویژه دولت به آحاد اقشار جامعه گفت: جامعه هدف بهزیستی و توانیابان نیاز به حمایت و توجه مضاعفی دارند که در این راستا باید اقدامات لازم انجام شود.

محمدعلی محمدی توجه به مبلمان شهری و مناسب سازی را از جمله دغدغه های توانیابان دانست و افزود: در بخش شراء توسعه شهری و پیشرفت بسیار مشهود است که امیدواریم همچنان با مطالبه گری شاهد رشد و توسعه روزافزون این منطقه باشیم.

معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان همدان بیان کرد : افتتاح ساختمان بهزیستی شهرستان قهاوند همزمان با فرارسیدن چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران توسط فرماندار شهرستان همدان و با حضور معاون منابع انسانی اداره کل بهزیستی استان همدان برگزار شد.

نادیان رفیع افزود: این پروژه در زمینی به مساحت ۳۰۰ متر مربع  در ۱٫۵ طبقه مجموعا به مساحت ۶۰۰ متر مربع بنا شده که به مدت ۹سال اجرای آن به طول انجامیده است.

وی یادآورشد : این ساختمان با سازه فلزی و با رعایت کلیه مفاد مقررات ملی ساختمان توسط اداره کل راه و شهرسازی استان همدان احداث و جهت بهره برداری به اداره کل بهزیستی استان تحویل داده شده است.

نادیان رفیع در پایان خاطر نشان ساخت : امیدواریم در شرایطی که همه جهان و کشور عزیزمان درگیر بیماری کرونا هستیم با افتتاح این پروژه ها بتوانیم به وظیفه انسانی خود عمل و در راستای امیدبخشی اقشار مختلف گام برداشته و حقوق شهروندی را در شان ملت شریف ایران انجام دهیم

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد