افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهر قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
افتتاح مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهر قهاوند

همزمان با دهمین روز از دهه مبارک فجر مرکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری شهر قهاوند با حضور فرماندار همدان، مدیرکل زنان و خانواده استانداری و تنی چند از مسئولان استان و شهرستان افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری قهاوندجوان در دهمین روز از جشن‌های دهه مبارک فجر، سی‌امین مرکز فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان در شهر قهاوند از شهرهای توابع بخش مرکزی افتتاح شد.
در این مراسم که با حضور فرماندار همدان، مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، امام جمعه، بخشدار، شهردار و جمعی از مسئولان محلی شهر قهاوند حضور داشتند، مدیرکل کانون استان، ضمن تبریک دهه مبارک فجر و خوش‌آمدگویی به مدعوین، از مرکز فرهنگی‌هنری قهاوند به عنوان سی‌امین کتابخانه ثابت کانون استان نام برد و گفت: بسیار خرسندم که در این ایام فرخنده، توانستیم بهترین هدیه را تقدیم کودکان و نوجوانان این منطقه کنیم.
وی این مرکز را منحصر به فردترین کتابخانه به لحاظ یاری خیرین در تکمیل تجهیزات در سطح مراکز کانون استان خواند و ابراز داشت: امیدوارم با ریشه‌کن شدن ویروس کرونا بتوانیم به صورت حضوری در خدمت کودکان و نوجوانان باشیم.
ضرابی‌زاده، ضمن تشکر از سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین علیه السلام به جهت ساخت و تکمیل این کتابخانه بیان داشت: این اتفاق خوب، نتیجه کمک و مساعدت و تلاش همه عزیزان خصوصاً مدیران، خیرین و همکاران پرتلاش در اداره کل کانون بوده است. همکارانی که با عشق و به شکل شبانه‌روزی برای تکمیل و تجهیز این پروژه زحمت کشیدند.
ضرابی‌زاده اذعان کرد، این مرکز نیاز به تجهیزاتی هم‌چون سیستم صوت و نورپردازی دارد، که امیدوارم دست‌های سخاوتمند خیرین، مانند همیشه یاری‌گر ما باشد و در ادامه گزارشی از عملیات ساخت این مکان ارائه داد.
در ادامه، دکتر محمدعلی محمدی فرماندار شهرستان همدان نیز ضمن تبریک ایام الله دهه مبارک فجر از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیرکل کانون استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) تشکر کرد و گفت: خوشحالم که امروز شاهد افتتاح یک پروژه کامل و قابل دفاع هستم.
وی، از مرکز فرهنگی هنری قهاوند به عنوان یک افتخار برای این شهر نام برد و ابراز داشت، فرهنگ‌سازی مهم‌ترین مقوله در جامعه است و کار فرهنگی را باید به عنوان یک سرمایه‌گذاری جهت پرورش و رشد کودکان و نوجوانان تلقی کنیم.
وی گفت کودکان و نوجوانان این منطقه تشنه‌ی فضایی متفاوت و جذاب مثل کانون هستند و بیان داشت: کانون مسئولیت سنگینی را در قبال این عزیزان دارد و انتظار می‌رود این فضا، فضای امیدبخش و خوبی برای کودکان و نوجوانان این منطقه باشد.
در ادامه سرهنگ قراباغی، رئیس سازمان بسیج سازندگی استان، خلاصه‌ای از نحوه احداث، تکمیل و هزینه این مرکز فرهنگی‌هنری را به حاضران ارائه کرد و یادآور شد، این پروژه ۸۲۰ متر مساحت دارد که ۶۰۰ متر آن بنا وبقیه محوطه بیرونی ساختمان است.
وی ابراز داشت، سپاه افتخار می‌کند که در این برهه از زمان می‌تواند با احداث و تکمیل چنین پروژه‌هایی، در خدمت مردم جامعه باشد.
در پایان حاضران با  افتتاح این مرکز فرهنگی ضمن بازدید از سالن مطالعه و کلاس‌ها، آغاز به کار این مکان فرهنگی را به کودکان حاضر در کتابخانه تبریک گفتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد