اقتدار کنوني ما به برکت خون شهدا بدست آمده است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اقتدار کنونی ما به برکت خون شهدا بدست آمده است

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری همدان ؛ علی تعالی در شورای اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان حضور در جمع خادمان خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری بزرگ برای خود دانست و افزود : خدمات شما متوجه اقشاری است که فراتر از وظایف سازمانی و نزد خداوند متعال ماجور است.

وی آحاد افراد جامعه را مدیون خون شهدا ، دانست و اضافه کرد : استقلال و آزادی ما حاصل ایثارگری رزمندگان و شهدایی است که در عنفوان جوانی با کمترین دلبستگی به مادیات و تعلقات دنیا ره صد ساله را در کمترین زمان ممکن طی کردند.

فرماندار شهرستان همدان خدمت به پدران و مادران شهدا را یک توفیق الهی خواند و تصریح کرد : شهدای ما در دامن پاک این مادران پرورش یافتند و به این درجه نایل آمدند و لذا همه ما نوکر، خادم و دستبوس خانواده شهدا هستیم.

وی افزود : در وصیت نامه شهدا الفاظ و توصیه هایی به چشم می خورد که نشان می دهد پشیزی برای دنیا ارزش قائل نبودند و ارزشهای حقیقی را که عارفان و سالکان با سختی بنبال آن بوده و هستند به درستی در ک کرده بودند .

تعالی یاد آور شد : اقتدار کنونی جمهوری اسلامی ایران باتدابیر و حرکت دولت در جهت منویات هوشمندانه رهبری و به برکت خون شهدا بدست آمده است.

در پایان این جلسه پنج نفر از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان که از فرزندان شهدا بودند مورد تقدیر قرار گرفتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد