اقتصاد مقاومتي در کنار توفيقات عملي شود - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
اقتصاد مقاومتی در کنار توفیقات عملی شود

محمدناصر نیکبخت در شورای اداری استان همدان نیکبخت بیان کرد: مدیران امنیتی و اققصادی و اجرایی در هر شرایطی باید اقتصاد مقاومتی را در اولویت داشته باشند و اقتصاد مقاومتی در کنار توفیقات عملی شود.

استاندار گفت: همزمان با سفر وزیر ارتباطات به همدان ۱۶۸میلیارد تومان طرح و پروژه زیرساخت ارتباطی در استان افتتاح شد.

نیکبخت با بیان اینکه در دو سال فعالیت دولت تدبیر و امید تمام فعالیت‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ۸۰ برابر توسعه داشته است، اظهار داشت: همزمان با سفر وزیر ارتباطات به همدان ۱۶۸میلیارد تومان طرح و پروژه در استان افتتاح شد.

وی افزود: همچنین تاکنون ۱۶۸میلیارد تومان در حوزه زیرساخت‎های ارتباطی توسط بخش خصوصی و دولتی در استان همدان سرمایه‎گذاری شده است.

استاندار همدان تصریح کرد: پایه و زیربنای فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی باید فناوری اطلاعات باشد چرا که اکنون اکثر روستاها علاوه بر تلفن ثابت از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.

وی گفت: کارتابل شهروندی استانداری همدان طراحی شده است که برای اجرا نیازمند حمایت است تا خدمات دولت به صورت الکترونیکی ارائه شود.

نیکبخت افزود: استان همدان در امر گردشگری مستعد است و یکی از زیربناهای توسعه گردشگری، فناوری اطلاعات و ارتباطات است که باید تقویت شود.

وی بیان کرد: در ایام تعطیلات عید سعید فطر امسال یک میلیون و ۸۵هزار نفر ورودی مسافر در استان همدان ثبت شده است و اسکان و پذیرایی مناسبی از مسافران به عمل آمد.

وی عنوان کرد: جمع‌بندی نهایی مذاکرات هسته‌ای در سال ۲۰۱۵به عنوان یک مرجع در تاریخ دنیا و بین‌الملل ثبت خواهد شد و دولت تدبیر و امید به نام دولت تعامل معرفی می‌شود.

استاندار همدان افزود: دولت یازدهم ماجراجو نیست و از حمایت بی‌دریغ مقام معظم رهبری برخوردار بوده است و برای برقراری تعامل با بین‌الملل از کارشناسان صاحب نظر بهره برده است.

وی بیان کرد: تمام دشمنان ملت ایران با راه‌اندازی جنگ تحمیلی و تصویب ۶قطعنامه ظالمانه از شورای امنیت نتوانستند تأثیر بر روند نظام بگذارند.

نیکبخت تأکید کرد: در هر شرایطی اکنون ملت ایران برنده است و پیروز این میدان است چرا که همه دنیا پذیرفت که انرژی صلح آمیز هسته‌ای حق ایران است.

وی با اشاره به انتخابات پیش روی امسال عنوان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرائی باید انتخابات را با سلامت و تدبیر برگزار کنند و امانت‌‌دار مردم باشند.

استاندار همدان با بیان اینکه فرد دولتی اجازه سوءاستفاده در انتخابات را ندارد، افزود: امسال باید انتخابات پرشکوه، رقابتی و سالم داشته باشیم و شرایط را برای مشارکت حداکثری مردم فراهم کنیم و از استقبال مردم در انتخابات امانت‌داری کنیم.

وی اظهار داشت: باید شرف خود را در امانت‌داری و برگزاری سالم انتخابات ببینیم تا رأی مردم محفوظ بماند و سلامت انتخابات نباید شبهه انگیز شود تا کار دولت توسط برخی افراد مخدوش شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد