باید افق برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از سوی مدیران تعیین شود - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
باید افق برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از سوی مدیران تعیین شود

به نقل از جهادپرس؛ حجت الاسلام حاج رضا کرملو در گفت و گویی اختصاصی با اشاره به فعالیت های کانون های مساجد در اوقات فراغت گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد باید با تقویت برنامه های خود در جهت جذب جوانان و نوجوانان به مساجد تلاش کنند.

وی با بیان این که جذب جوانان و نوجوانان به مساجد از مهم ترین اهداف کانون های فرهنگی و هنری مساجد است، افزود: در این راستا باید افق برنامه های کانون های فرهنگی و هنری مساجد از سوی مدیران تعیین شود.

مسئول کانون فرهنگی هنری مسجد حضرت ابوالفظل العباس شهر قهاوند اظهار داشت: تعیین افق برنامه های کانون های مساجد در اوقات فراغت، نقش بسزایی در جذب و ماندگاری نسل جوان و نوجوان در مساجد دارد.

وی با اشاره به اهمیت حضور جوانان در مساجد خاطرنشان کرد: ماندگاری جوانان و نوجوانان در مساجد، بستر مناسبی جهت تحقق تربیت صحیح و اشاعه فرهنگ دینی است.

حجت الاسلام کرملو با بیان این که مشارکت خانواده ها از دیگر عوامل ماندگاری جوانان در مساجد است، یادآور شد: تلاش برای جلب مشارکت خانواده ها باید مورد توجه مدیران کانون های فرهنگی و هنری مساجد قهاوند قرار گیرد.

وی تصریح کرد: امروزه کودکان و نوجوانان در معرض تهاجم فرهنگی قرار دارند که با گرایش پیدا کردن به سمت کانون های مساجد در یک فضای معنوی از آسیب های اجتماعی و غربگرایی مصون خواهند ماند.

وی خاطرنشان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در راستای فضائل اخلاقی وایمانی تلاش می کنند و کودکان و نوجوانان را به سمت دین مبین اسلام سوق می دهند.

کرملو اظهار کرد: دشمنان در تلاش هستند تا جوانان را از مساجد دور نگاه دارند و این در حالیست کانون های مساجد با اجرای برنامه های دینی و مذهبی جوانان را از فرهنگ غربگرایی مصون نگاه می دارند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد