برجام تاکنون عاقبت به خیر شده است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
برجام تاکنون عاقبت به خیر شده است

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه های نمازجمعه این هفته در جمع نمازگزاران در حسینیه امام خمینی (ره) همدان افزود: وزیر امور خارجه آقای ظریف اعلام کردند که برجام را طبق ۱۰ دستورالعمل رهبر معظم انقلاب پیش می برنند. وی با بیان اینکه تاکنون مطالب زیادی در مورد برجام در روزنامه ها مطرح شده است اضافه کرد: اروپاییان و آمریکا از حالا شیطنت های خود را آغاز کردند و پای کار نمی آیند.
امام جمعه همدان با بیان اینکه دجال های غرب و شیطان بزرگ آمریکا با تزریق یک مشت خرافه به داعشی ها درک و فهم را از برخی گرفتند گفت: این افراد سخت ترین جنایت ها را به نام دین انجام می دهند که در این رابطه عاشوراییان باید بیدار و هوشیار باشند.
آیت الله طه محمدی در ادامه با گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی گفت: ۱۳ آبان روز ملی استکبار ستیزی است که قرار است در این روز در همدان از میدان امام خمینی (ره) این شهر تجمع فاخری برگزار شود. وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه این روزها غمبارترین و مصیبت بارترین روزهای اهل بیت پیغمبر (ص) است گفت: پس از واقعه عاشورا در دوران اسارت بر سر اهل بیت پیغمبر (ص) مصیبت های زیادی آمده است.
امام جمعه همدان گفت: همه این وقایع پس از شهادت سید و سالار شهدا امام حسین (ع) عبرت های عاشورا است که اگر کسی ذره ای عقل، معرفت و بصیرت داشته باشد این موضوع می تواند انسان را متحول می کند. وی با تاکید بر اینکه دهه دوم محرم بهترین فصل برای عزاداری ها برای امام حسین (ع) است گفت: در این دهه مراسم روضه خوانی توسط سخنرانان برجسته کشور هر شب در دفتر نماینده ولی فقیه برگزار می شود و عموم مردم می توانند با شرکت در این مراسم از مطالب ارائه شده استفاده کنند.
امام جمعه همدان در ادامه با بیان اینکه باید شکرگزار نعمت باران بود افزود: تشنگی در بیشتر استانهای کشور بیداد می کرد و بسیاری از مناطق آب آشامیدنی نداشتند.
آیت الله طه محمدی گفت: این بارندگی در همدان به برکت شهید گمنام که روز گذشته در همدان تشییع و به خاک سپرده شده است و باید نام این شهید را شهید برکت گذاشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد