بسیج و آموزش و پرورش تجلی یک روح در دو جسم هستند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
بسیج و آموزش و پرورش تجلی یک روح در دو جسم هستند

دکتر فولادوند در جلسه ی ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی استان که با موضوع راهیان نور و هفته دفاع مقدس برگزارشد، با قدردانی از همکاری خوب بسیج فرهنگیان و دانش آموزی در برنامه استقبال از رییس جمهور تصریح کرد: استقبال از رییس جمهور برنامه ای ملی بود و به هیچ طیف و گروه خاصی تعلق نداشت و این حضور در واقع حضور همه بود.

فولادوند در ادامه با بیان این که بسیج به مثابه ی خون جاری در رگ های جامعه است، افزود: بسیج شجره ی طیبه ای است که هرجا سایه می افکند، آرامش، امنیت و نشاط را به دنبال  می آورد.

وی با اشاره به کارنامه موفق بسیج در طول بیش از ۳۶ سال گذشته، تصریح کرد: ثبات، امنیت و پیشرفت جامعه مرهون تلاش ها و مجاهدت های بسیجیان است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان همکاری و هماهنگی میان بسیج و آموزش و پرورش را مطلوب خواند و تصریح کرد: در۲ سال گذشته حتی یک مورد ناهماهنگی میان این دو مجموعه مشاهده نشده است.

فولادوند با بیان این که بسیجی بودن افتخاری برای ماست، افزود: برخلاف برخی تصورات، بسیج و آموزش و پرورش در یک راستا حرکت می کنند و ما تلاش می کنیم انسجام و هماهنگی میان بسیج و آموزش و پرورش بیش از پیش تقویت شود.

وی بسیج و آموزش و پرورش را تجلی یک روح در دو جسم دانست و تصریح کرد: فعالیت ها و برنامه های بسیج در واقع همان برنامه هایی است که در کلاس های درس و محیط های آموزشی صورت می گیرد.

فولادوند با اشاره به طرح راهیان نور به عنوان یکی از برنامه های مهم فرهنگی، تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح، نهادینه کردن ارزش ها و تبلور فرهنگ ایثار و شهادت در رفتار دانش آموزان است.

وی بابیان این که رفتار شهدای گرانقدر و  ایثارگران بهترین الگوی عملی برای دانش آموزان است، تصریح کرد: اردوهای راهیان نور فرصتی گرانبها برای تبیین و بازخوانی رشادت ها و مجاهدت های فرزندان ملت در دوران دفاع مقدس است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان با قدردانی از تلاش های صورت گرفته در برنامه ی راهیان نور استان درسال گذشته، تأکید کرد: اصل کیفیت بخشی در این برنامه ها بسیار مهم است و ما باید تلاش کنتیم  بهترین و با کیفیت ترین برنامه ها در این اردو ها به اجرا در آید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد