به دنبال ایجاد بخشداری ویژه در منطقه قهاوند هستیم - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
به دنبال ایجاد بخشداری ویژه در منطقه قهاوند هستیم

حجت‌الاسلام احمدحسین فلاحی در دیدار با جمعی از مسئولین شهر قهاوند پس از شنیدن سخنان مسئولین و بیان مشکلات، اظهار کرد: در سفر قبلی معاون وزیر، اعتباراتی برای بحث جاده‌ای منطقه در نظر گرفته شده است که با توجه به تحویل لایحه بودجه جدید به مجلس، پیگیر بحث جاده این منطقه هستیم و اویت اول بنده در حوزه راه قهاوند این موضوع است.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌ها اکنون بحث اشتغال جوانان است، گفت: در همین راستا برنامه‌ای برای بررسی مشکلات واحدهای تعطیل یا نیمه تعطیل داریم و با تمام توان در خدمت این واحدها و مسئولان دستگاه‌های به منظور رفع این مشکلات هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: به دنبال بازدید معاون استاندار، فرماندار همدان و مدیران کل ادارات مربوطه، تصمیمات خوبی برای منطقه اتخاذ شد که می‌تواند منجر به اشتغال ۲۰۰ نفر و کاهش معضل بیکاری شود.

وی به دیگر ظرفیت‌های منطقه برای ایجاد اشتغال اشاره کرد و افزود: یکی دیگر از راه‌های اشتغالزایی ظرفیت‌های کشاورزی منطقه بوده که نیازمند توجه ویژه مسئولان است.

فلاحی در ادامه با اشاره به موضوع آلایندگی این منطقه، تصریح کرد: بیشترین تلاش بنده این بوده که بگویم سهم آلایندگی مردم شهر فامنین و کبودراهنگ و سهم آلایندگی مردم بهار از شرکت‌های صنعتی اطراف چه بوده، کجا رفته و اینها را چه کسی برده است؟

وی با بیان اینکه با حرکت از سمت قهاوند به سمت ملایر تغییر ۱۸۰ درجه‌ای در شرایط آلایندگی داریم، ادامه داد: سهم آلایندگی تا پایان سال ۹۸ گرفته شده اما داده نشده است و باید دید کجا رفته است؛ عدد سهم به دلیل اینکه سال‌ها مانده بسیار بالاتر بوده  اما عدد را پایین‌ عنوان می‌کنند و باید بررسی کنیم تا بدانیم میزان واقعی چقدر بوده است.

فلاحی با تأکید بر اینکه در حوزه آسفالت نیز در شهری همچون فامنین با مشکل اعتبار مواجه هستیم، خاطرنشان کرد:  در صورت ارائه سهم‌ آلاینده، کارهای خوبی انجام می‌شد؛ بودجه‌های کم هم مهم است چرا که با همین‌ها می‌توان مشکل فضای ورزشی و قیر و … را حل کرد.

وی با بیان اینکه دنبال این هستیم تا بتوانیم برای منطقه، بخشداری ویژه ایجاد کنیم، یادآور شد: در این صورت با توجه به اختیارات بخشداری ویژه مشکلات منطقه سریع‌تر حل می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: طبق دستور استاندار، مدیران باید در محل خدمت خود مستقر باشند و نباید مدیر در حال رفت و آمد داشته باشیم.

وی در پایان با تأکید بر اینکه مخالف آوردن مدیر غیر بومی به استان هستیم، گفت: وقتی مدیر بومی کارآمد داریم نباید مدیر غیر بومی بیاورند.

Medical infographic with photo

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد