تقدیرخجسته نماینده منتخب همدان ازحضور پرشکوه مردم درانتخابات - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تقدیرخجسته نماینده منتخب همدان ازحضور پرشکوه مردم درانتخابات

منتخب مردم همدان و فامنین در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، طی اطلاعیه ای از حضور شکوهمند مردم بصیر و انقلابی همدان در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تقدیرکرد. متن اطلاعیه امیر خجسته به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«وَإِذْ تَأَذَّنَ رَبُّکُمْ لَئِن شَکَرْتُمْ لأَزِیدَنَّکُمْ وَلَئِن کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ»
مردم آگاه و شریف شهرهای همدان، فامنین، قهاوند، مریانج، جورقان و روستاهای تابعه، در کنار دیگر هموطنان عزیزمان، روز ۷ اسفند حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ انقلاب اسلامی بی نظیر بود. حضور پرشور و آگاهانه مردم در پای صندوق های رای به جهانیان نشان داد که این ملت یکبار دیگر به ندای رهبر فرزانه خود لبیک گفت و با قدم نهادن در راه دفاع از آرمان های بزرگ امام راحل (ره) و میراث شهیدان عظیم الشان، از حریم و حرمت ایران اسلامی تمام قد دفاع کرد و همه ی ترفندها و توطئه ها را ناکام گذاشت.
اینجانب به عنوان نماینده مردم شریف همدان در مجلس نهم و منتخب مردم شریف همدان در مجلس دهم، بر خود می بالم که یکبار دیگر مورد لطف و عنایت، اعتماد و اطمینان شما قرار گرفتم تا بار دیگر مسئولیت سنگین خدمتگزاری را با تمام وجود بر دوش بکشم و به سرانجام برسانم.
اینک که خبرهای رسیده حکایت از سطح بالای اعتماد و رای شما عزیزان دارد، شایسته است که از همه ی کاندیداهای عزیزی که در این ایام با رعایت اخلاق اسلامی و التزام به قانون، در یک رقابت پرشور شرکت کردند خسته نباشید گفته، امیدوارم بنده را از برنامه ها و مشورت های خود بی نصیب نکرده و به همه منتخبان استان نیز تبریک صمیمانه عرض کنم. آنچه به عنوان دستاورد مهم این نتایج به چشم می آید در وهله نخست شعور و بینش مردم شریف همدان است که نه تنها به تخریب ها توجهی نکردند بلکه با رای آگاهانه خود پاسخ محکمی به همه بداخلاقی ها دادند و اجازه ندادند تا فضای وحدت و همدلی در همدان خدشه دار شود.
دیگر آنکه این پیروزی بزرگ متعلق به همه جناح ها، سلیقه ها و افرادی است که در چهارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای اعتلای نام ایران عزیز به رقابت برخاستند و نمایندگان منتخب مردم نه تنها نماینده یک بخش و یک گروه نیستند بلکه متعلق به همه ی شهروندان می باشند و در راه خدمتگزاری و توسعه استان به عنوان وکیل تک تک مردم بحساب می‌آیند. اینجانب نیز خود را مدیون هیچ جناح و گروهی ندانسته، بلکه مدیون شهدا، خانواده معظم شهدا و همه اقشار مختلف مردم می دانم.
لذا بر خود واجب می دانم دست یکایک شما عزیزان و همه ی دوستانی را که در این ایام با تلاش و کوشش وصف ناپذیر خود و با در اختیار گذاردن همه ی امکانات مادی و معنوی خویش برای انتخاب نماینده ی خدوم در صحنه انتخابات حضور داشتند، بوسیده و از صبوری و بردباری ایشان تقدیر نمایم.
به یاری خداوند متعال، با تاکید بر وحدت بین نمایندگان منتخب مردم در استان همدان، طی چهارسال آینده برای احقاق حقوق مردم یک لحظه از پای نخواهم نشست و نیازمند کمک و مساعدت همه ی اقشار اعم از دانشگاهیان، دانشجویان، بازاریان و کسبه، روحانیون، طلاب و علمای بزرگ، فرهنگیان و کارمندان دستگاه ها و دوایر دولتی، و پیش از همه نیازمند رهنمود و پشتگرمی خانواده معظم شهدای گرانقدر هستم و امید آن دارم تا دعای خیر شما عزیزان بدرقه راه ما باشد.
همچنین از همه ی دستگاه های اجرایی و دولتی که در امر برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور، به وظایف قانونی خود با دقت و امانتداری عمل کردند، صمیمانه قدردانی می کنم.

خدمتگزار شما
امیر خجسته
۱۰ / اسفند ماه / ۱۳۹۴

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد