تلاش شود افراد صالح به مجلس راه پیدا کنند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
تلاش شود افراد صالح به مجلس راه پیدا کنند

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته همدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت:خداوند متعال در قران کریم در موضوع شناخت صالح و فاسد، بسیار تاکید فرموده است.

وی با بیان اینکه خداوند در قرآن بارها عنوان کرده که فاسدان را دوست ندارد و دوستار صالحین است گفت: بعضی ها علاوه بر اینکه خود فاسدند فساد را ترویج می کنند و فساد آفرینند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان با بیان اینکه به عنوان مثال مواد مخدر میلیون ها انسان را بیچاره کرده اما به خودی خود فساد نیست بلکه کسی که آن را استفاده کند، مفسد است، گفت: آن هایی که با مقوله مواد مخدر می جنگند مصلح هستند ازدواج کانون فطرت بشراست و آن هایی که با ازدواج مخالفند انسان های مفسدی هستند.

وی با اشاره به اینکه فساد انواع مختلفی دارد و از جمله آن فساد سیاسی، فرهنگی، مدیریتی، مالی، خانوادگی، دانشگاهی و غیره است، گفت: نمایندگان پارلمان آمریکا قانون ازدواج هم جنسان را تصویب کردند که این نمونه بارز فساد است.

وی با بیان اینکه انتظار فرج به خاطر این است که کره زمین از فساد خالی شود، گفت: فساد فرهنگی بلاهای بسیاری برسرمردم می آورد و فساد در نوع تغذیه، لباس و غیره همه باعث تاثیرمنفی در جامعه می شود.

آیت الله محمدی با اشاره به اینکه ازدواج های اینترنتی یک فساد است و فساد در زندگی مردم ریشه کرده است، گفت: کسی که خواب را به نماز صبح خود ترجیح می دهد، فاسد می شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان با بیان اینکه رسول الله فرموده اند امت من دو دسته هستند که شامل خواص و عوامند و اگر خواص من فاسد شوند همه فاسد می شوند، گفت: اگر در کشور ما زمامداران فاسد شوند همه فاسد می شوند.

وی با بیان اینکه دوست داریم یک مجلس شورای اسلامی صالح داشته باشیم و باید باقوه عقل خود این را تشخیص دهیم، تاکید کرد: هرچیزی که از خط قرمز دین و خدا رد شود فاسد است .

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان و امام جمعه همدان با بیان اینکه اگر میخواهیم مجلس صالح داشته باشیم باید صالحان به مجلس راه پیدا کنند و کسانی که داوطلبند باید گزینش شوند، گفت:نباید دروازه مملکت به روی همه باز باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد