جهت گیری کلان شستا تأمین ۱۰ درصد شیر مورد نیاز کشور است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
جهت گیری کلان شستا تأمین ۱۰ درصد شیر مورد نیاز کشور است

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی در آیین کلنگ زنی مجتمع دامپروری قهاوند گفت: با همه تنگناها، محدودیتها و آزار و اذیتهایی که نظام سلطه ایجاد کرده است، مجموعه همکاران ما در شرکتهای تابعه شستا توانستند طی کمتر از دوسال گذشته سود خالص شرکت را ۱۴ برابر کنند.

محمد رضوانی فر افزود: هم اکنون حدود ۲۵۰ پروژه به استعداد بیش از ۴۰ هزار میلیارد تومان در حوزه نفت و گاز، پتروشیمی، داروسازی، سیمان، ساختمان، معدن،دامپروری صنعتی و دیگر موارد در سراسر کشور در حال اجرا داریم.

وی ادامه‌داد: اساسا شیر جزء کالاهای فوق استراتژیک در یک کشوراست و جدا از ارزش اقتصادی در زنجیره خود، هزینه اجتناب شده نظام را در بلند مدت کاهش می دهد.

رضوانی فر اضافه کرد : اگر بخواهیم افزایش متوسط عمر، ارتقاء سلامت و کاهش هزینه های دارو و درمان را دنبال کنیم یکی از راهکارها در حوزه سلامت و امنیت غذایی افزایش سرانه مصرف شیر در کشور است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی از هدفگذاری صنایع عمومی این شرکت برای تولید یک میلیون تن شیر در کشور خبرداد و یادآور شد: هم اکنون حدود ۲۰۰ هزار تن شیر تولید می کنیم و با تحقق این هدف ۱۰ درصد ظرفیت تولید شیر کشور را ارتقاء می دهیم.

وی افزود: به عنوان یک مجموعه اقتصادی با ۴۴ میلیون عضو و بیش از دو میلیون نفر سهامداری که سهام ما را از طریق بورس خریداری کردند باید در زمینه سرمایه گذاری همه ملاحظات لازم را لحاظ کنیم.

رضوانی فر با اشاره به اینکه این منطقه یکی از مراکز مهم تولید علوفه کشور است، تصریح کرد: راههای ارتباطی مناسب، دسترسی به بازارهای مصرف، نیروی انسانی توانمند و مناسب ترین همراهی از سوی مدیران استان از جمله مزیتهایی است که در این منطقه وجود دارد.

وی اظهار کرد: گاهی صدور یک مجوز در یک استان هفته ها به طول می انجامد، ما ساعت ۴ بعد از ظهر با استاندار صحبت کردیم ۸ صبح فردا مجوز لازم را دریافت کردیم، با این میزان تعامل و همکاری تمام بهانه های ممکن از همکاران من سلب می شود و قول می دهیم در صورت مساعد بودن شرایط جوی طرح را زودتر از زمان پیش بینی شده به انجام برسانیم.

مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی بیان کرد: پروژه احداث مجتمع دامپروری ۶۰۰۰ رأسی قهاوند با سرمایه گذاری حدود ۲۵۰ میلیارد تومان در فاز اول برای ۱۳۰ نفر اشتغالزایی مستقیم ایجاد می کند که حسب درخواست استاندار همدان این قول را می دهیم چه در دوران ساخت و زمان بهره برداری از خارج از شهرستان هیچ نیرویی جذب یا به کارگیری نخواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد