حضور 16 اکیپ عملیاتی در مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه 20 کیلوولت عبدالرحیم قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حضور ۱۶ اکیپ عملیاتی در مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت عبدالرحیم قهاوند

علی سهرابی‌بیدار در مراسم افتتاحیه مانور مدیریت بحران اصلاح شبکه ۲۰ کیلوولت عبدالرحیم با بیان اینکه سه قانون در مدیریت بحران تعریف شده است، اظهار داشت: در مدیریت بحران با شناسایی ریسک‌ها و مخاطرات، در وهله اول پیشگیری از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی عنوان کرد: دومین مرحله آمادگی است که با تمرین به دست می‌آید و ما در این راستا نقشه راه مدیریت بحران را در شرکت توزیع نیروی برق استان پیش‌بینی کرده‌ایم.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان با بیان اینکه برگزاری مانورها یکی از برنامه‌های اجرایی شرکت در راستای حفظ آمادگی و انسجام نیروها است، گفت: در مانورهای عملیاتی تمام مسائل مربوط به شرایط اضطراری مرور شده و اشکالات شبکه‌ه مشخص و سناریویی تدوین می‌شود و با برنامه‌ریزی‌ دقیق مانور برگزار می‌شود.

وی افزود: مانور شبکه ۲۰ کیلوولت عبدالرحیم سومین مانور شرکت توزیع نیروی برق استان در سال جاری بوده و امید است برکات آن شامل حال مردم در بخش قهاوند شود.

مدیر دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت توزیع برق همدان با اشاره به حضور ۱۶ اکیپ عملیاتی در اجرای مانور تصریح کرد: تکریم مردم و مشترکین و افزایش توان و آمادگی نیروها و پیمانکاران در شریط اضطراری از مهمترین اهداف برگزاری این مانورها است.

وی با بیان اینکه اجرای این مانورهای عملیاتی نمایشی از قدرت مدیریت بحران برق را به منصه ظهور می‌گذارد، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر نیز برگزاری موفق این مانورها موجب اطمینان خاطر مسئولین در برنامه‌ریزی‌ها می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد