حکام جوان آل‌سعود سیاست، جنایت و جاهلیت را با هم درآمیخته‌اند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
حکام جوان آل‌سعود سیاست، جنایت و جاهلیت را با هم درآمیخته‌اند

ابراهیم کارخانه‌ای نماینده مردم همدان ، قهاوند و فامنین در مجلس شورای اسلامی در یادداشتی پیرامون جنایات آل سعود نوشت:

۱-جاهلیت در مدیریت، زوال در برنامه‌ریزی و ناتوانی در اداره کشور سه ویژگی اصلی آل‌سعود است که موجب شده است حکام جوان و جاهل آل‌سعود، سیاست، جنایت و جاهلیت را با هم درآمیزند و با اتکا به خرید سرسام‌آور تسلیحات جنگی، درآمدهای عظیم نفتی و تربیت تروریست‌های تکفیری، منطقه را به ناامنی بکشانند.

۲-در حالی که مسلمانان جهان اعم از شیعه و سنی، میلاد پیامبر نور و رحمت را در کنار یکدیگر جشن می‌گرفتند، اقدام جنایتکارانه آل‌سعود در به شهادت رساندن عالم بزرگ شیعی به جرم اسلام‌خواهی و تکیه بر آیین پیامبر، نماد کینه سردمداران جاهل و قاتل آل‌سعود علیه وحدت مسلمانان و همبستگی حول محور پیامبر اعظم و قرآن کریم است.

۳- آل‌سعود بعد از شهادت آیت‌الله نمر، به دنبال بهانه‌ای بودند که بتوانند با انحراف افکارعمومی ملت‌ها به نحوی از فشار سنگین سیاسی این جنایت بزرگ خود را برهانند. این اقدام با پرتاب برنامه‌ریزی شده مواد آتش‌زا به درون سفارت عربستان و بلافاصله اعلام قطع روابط دیپلماتیک با جمهوری اسلامی ایران خود را نشان داد.

۴- اتحاد و همسویی هدفمند شبکه‌های جهانی تروریسم با رژیم سفاک سعودی، چهره کریه و جنایتکار این رژیم و حامیان رسانه‌ای آنها را بیش از پیش برملا ساخت.

۵- تلاش ناکام عربستان برای قطع کامل روابط دیپلماتیک دیگر کشورها با جمهوری اسلامی ایران به منظور ایجاد موجی منطقه‌ای علیه ایران اسلامی اقدام مذبوحانه‌ای است که از یکسو بر جنایت بزرگ خود سرپوش بگذارند و از سوی دیگر، به خیال باطل خود، جمهوری اسلامی ایران را در تنگنای سیاسی و انزوای دیپلماتیک قرار دهند.

۶- قطع کامل رابطه کشورهای گرسنه‌ای مثل جیبوتی و سودان که عقربه‌ سیاست‌های آنها در راستای دلارهای نفتی عربستان می‌چرخد، در برابر موج عظیم بیداری اسلامی در تقابل با رژیم تروریست‌پرور سعودی، بیانگر اوج استیصال و درماندگی سیاسی حکام جوان و جاهل آل‌سعود است که سیاست، جنایت و جاهلیت را با هم درآمیخته‌اند.

۷- تشکیل نشست شورای امنیتی و محکومیت فوری حمله به سفارت عربستان، بدون اشاره به شهادت آیت‌الله نمر، علی‌رغم سکوت این شورا در برابر حمله و کشتار جمعی دیپلمات‌های ایرانی در چند کشور خارجی در سال‌های گذشته بخشی از سناریوی حمایت غرب از رژیم آدم‌کش و جاهل عربستان است که تاکنون چهره خود را در پس نگرانی از شهادت آیت‌الله نمر مخفی کرده بود.

۸- اینکه کشوری با ۳۰ میلیون جمعیت و صادرات ۱۱ میلیون بشکه نفت خام با کسری بودجه بیش از ۸۰ میلیارد دلاری مواجه باشد، بیانگر جاهلیت در مدیریت، بی‌برنامگی در برنامه‌ریزی و ناتوانی در اداره کشور است که سرانجام این رژیم جاهل و سفاک را به ورطه نابودی خواهد کشاند.

۹- نظر به اینکه درآمدهای عظیم نفتی عربستان صرف تربیت نیروهای تروریستی و ناامنی در منطقه و جهان می‌شود، دستیابی به جهان عاری از تروریسم در گرو ایجاد محدودیت بین‌المللی صادرات نفت خام و حاکمان جاهل و آدم‌کش و تروریست‌پرور سعودی است.

۱۰- خرید سرسام‌آور تسلیحات جنگی، درآمدهای عظیم نفتی و تربیت تروریست‌های تکفیری سه مشخصه اصلی رژیم سفاک آل‌سعود است که سرزمین وحی را به پایگاه آدم‌کشان و خطری برای ایجاد ناامنی در منطقه و جهان تبدیل کرده است.

سکوت مدعیان حقوق بشر در برابر این رژیم خونریز، بر جنایت و ناامنی‌ها در منطقه و جهان دامن زده است.

رژیم آل‌سعود با تربیت جنایتکارانی مانند داعش و دیگر گروه‌های تکفیری در منطقه سعی کرده‌ است با ترسیم چهره‌ای سفاک، خونریز و بی‌رحم به نام اسلام به جنگ با اسلام پیامبر(ص) بیاید و به رؤیای آمریکا و صهیونیسم جهانی مبنی بر حذف اسلام انقلابی و ضدسلطه جامه عمل بپوشاند، لیکن سرانجام این رژیم پوشالی و جنایتکار در آتش قهری که خود برافروخته است خواهد سوخت و گوهر اسلام ناب در قالب تمدن نوین اسلامی، قلب همه مسلمانان و آزادیخواهان و عدالت‌خواهان جهان را تسخیر خواهد کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد