در بسیاری از نقاط شاهد بازگشت روستائیان از شهر به روستا و انجام کارهای تولیدی و اقتصادی هستیم - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
در بسیاری از نقاط شاهد بازگشت روستائیان از شهر به روستا و انجام کارهای تولیدی و اقتصادی هستیم

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون بر ۷۰ طرح مهم ملی و تاثیرگذار در توسعه اقتصادی این استان در حال اجرا است.

 

حمیدرضا حاجی بابایی عصر پنجشنبه در آیین کلنگ زنی مجتمع دامپروری شستا در بخش شراء شهرسان همدان بیان کرد: امروز یک پروژه مهم، تاثیرگذار و راهبردی در منطقه قهاوند شروع می شود که نمونه ای از تعداد زیادی از طرحهایی است که در همدان با سرعت در حال انجام است.

وی با قدردانی از مدیر عامل شرکت شستا، مدیران استان و شهرستان بواسطه پیگیری مجدانه احداث این مجتمع دامپروری خواستار تسریع در احداث این مجتمع شد.

نماینده همدان و فامنین در خانه ملت افزود: در بسیاری از نقاط شاهد بازگشت روستائیان از شهر به روستا و انجام کارهای تولیدی و اقتصادی هستیم.

حاجی بابایی وجود راه های ارتباطی، آزاد راه، ۲ خط ریلی، فرودگاه و فاصله کوتاه همدان با تهران را از جمله مزیت های سرمایه گذاری در این استان برشمرد.

وی تاکید کرد: وضع اقتصاد در کشور خوب نیست و استان ما هم مثل بقیه کشور متاثر از این وضعیت بوده اما فعالیت های صورت گرفته در همدان مطلوب است.

حاجی بابایی افزود: ایران استعداد رقابت با اقتصاد چین، فناوری هند و نظامی گری روسیه در منطقه را دارد به همین دلیل قدرت های بزرگ با این کشور فشار می آورند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: افزون بر ۷۰ طرح مهم ملی و تاثیرگذار در توسعه اقتصادی این استان در حال اجرا است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد