رئیس جمهور آزاد راه همدان - ساوه را افتتاح کرد - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
رئیس جمهور آزاد راه همدان – ساوه را افتتاح کرد

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر طرح تکمیلی آزاد راه همدان – ساوه و پنج طرح عمرانی و زیربنایی دیگر به صورت ویدئو کنفرانس توسط رئیس جمهوری و با حضور استاندار همدان بهره برداری شد.

استاندار همدان گفت: با بهره برداری از آزاد راه همدان – ساوه زمان تردد از همدان به تهران یکساعت کاهش یافت.
محمد ناصر نیکبخت در آئین بهره برداری از قطعه پایانی آزاد راه همدان – ساوه بیان کرد: امروز شاهد بهره برداری از قطعه پایانی آزاد راه همدان – ساوه هستیم که تاثیرگذار در تردد و رفت و آمد اهالی و ساکنان استان های غرب کشور است.
وی اضافه کرد: بهره برداری از این طرح ۵۰ کیلومتر از مسیر همدان – تهران را کاهش داده و یکساعت زمان در تردد همدان – به تهران صرفه جویی می شود.
وی با ذکر اینکه آزاد راه همدان – ساوه نقش مهمی در ایجاد ایمنی برای مسافران دارد یادآوری کرد: سالهای گذشته و پیش از بهره برداری از این طرح شاهد سوانح جاده ای زیادی در جد فاصل منطقه دخان و تجرک بودیم.

استاندار همدان گفت: یکی از مزایای برجسته اتمام آزاد راه همدان – ساوه این است که این طرح با همکاری و سرمایه گذاری بخش خصوصی انجام شده است.
وی اظهار کرد: بهره برداری از قطعه پایانی آزاد راه همدان – ساوه ، تمامی استانهای غرب کشور را به شبکه آزادراهی وصل کرد.
وی درباره طرح راه آهن همدان – تهران نیز گفت: با توجه به اجرایی شدن برجام و رفع تحریمهای ظالمانه تا دو ماه آینده ریل های مورد نیاز این طرح به کشور وارد می شود.
وی با ذکر اینکه زیرسازی خط ریلی همدان – تهران به اتمام رسیده است گفت: فراهم شدن زمینه ورود ریل به کشور بخش کوچکی از نتایج مثبت و ارزشمند اجرایی شدن برجام و رفع تحریم ها است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: در سفر هیات دولت به استان همدان هشت هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار عمرانی به این استان اختصاص یافت که دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال از سهم سال جاری تاکنون به این استان اختصاص یافته و این شش طرح از محل سفر هیات دولت به همدان بهره برداری شد.
وی با قدردانی از اعضای هیات دولت بیان کرد: با اختصاص اعتبارات سفر هیات دولت به همدان طرح های خوبی اجرایی شده است.
نیکبخت افزود: سفرهای هیات دولت به استانها مایه خیر و برکت بوده بگونه ای که با اختصاص اعتبارات عمرانی مصوب در سفرهای استانی شاهد رشد و شکوفایی استان هستیم.
وی با قدردانی از حضور پرشور مردم همدان در استقبال از رئیس جمهوری اظهار کرد: هیات دولت با تخصیص اعتباراتی به استان همدان پاداش خوبی به اهالی این استان داده است.
نیکبخت گفت: روز گذشته رئیس جمهوری با اعطای نشان لیاقت و مدیریت به تیم هسته ای و دیگر مسئولان و دست اندرکاران نشان داد که این افراد برجام را با عزت به نتیجه رساندند.
مهمترین طرح های بهره برداری شده در این آیین شامل اتمام قطعه پایانی آزاد راه همدان – ساوه با اعتباری افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال به طول ۲۸ کیلومتر است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد