رسیدگی به پروژه‌های قهاوند نيازمند همراهي مسوولان است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
رسیدگی به پروژه‌های قهاوند نیازمند همراهی مسوولان است

حمیدرضا حاجی‌بابایی صبح امروز در جلسه شورای اداری قهاوند پس از طرح مشکلات توسط مسئولان این شهر اظهار کرد: باید مدیران استان را برای رسیدگی به پروژه‌های قهاوند بسیج کرد.

وی در همین راستا ابتدا با استاندار همدان به منظور هماهنگی‌های لازم در خصوص محورهای مطرح شده در این جلسه، به صورت تلفنی صحبت کرد و او را در جریان مسائل مطرح شده قرار داد و درخواست کرد این موارد در اولویت برنامه‌های استانداری قرار گیرد؛

با این تماس تلفنی در زمینه سرعت‌بخشی به پروژه راه قهاوند به همدان هماهنگی‌های لازم صورت گرفت و استاندار قول مساعد برای تسریع کار پروژه را داد.

پیگیری سریع راه مراد بلاغی پیرو جلسه هماهنگی با معاون وزیر راه و اتصال به اتوبان و فرمیهن اراک نیز موارد دیگر هماهنگی حاجی‌بابایی با استاندار بود.

وی همچنین با رئیس اداره آب و فاضلاب استان در مورد شروع طرح مطالعاتی فاضلاب شهر قهاوند با تزریق یک میلیارد ریال منابع مالی توسط فرمانداری همدان و هزینه‌های بعدی اجرای پروژه ازآورده  سازمان مجری طرح برای شروع کار مراحل اولیه پروژه فاضلاب شهر قهاوند مذاکراتی داشت.

تماس تلفنی با رئیس‌ زیرساخت‌ها و آزادراه‌های استان مبنی بر نصب تابلوی هدایت کننده مسافر به راه فرعی قهاوند از آزادراه تهران به سمت همدان نزدیک پل بوبوک‌آباد با هدف هدایت مسافرانی که قصد عبور از مسیر شهر قهاوند را دارند؛ از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه انجام شد.

هماهنگی با مدیرکل راه وشهرسازی در خصوص رفع نقاط حادثه خیز جاده روستای دشته مورد دیگری بود که نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس پیگیری کرد.

هماهنگی برای تامین اعتبار جاده احمدآباد به اوج تپه به منظور زیرسازی و آسفالت نیز از دیگر موضوعاتی بود که انجام شد.

در خصوص راه قهاوند به کوریجان نیز هماهنگی لازم با رئیس راهداری وحمل ونقل جاده ای کشور و مدیرکل راهداری استان صورت گرفت؛ این پروژه با مبلغ ۶ میلیارد ریال در حال مناقصه است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد