روستای رزج به عنوان اولین روستای پاک استان همدان در عرصه مبارزه با آسیب های اجتماعی معرفی شد - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
روستای رزج به عنوان اولین روستای پاک استان همدان در عرصه مبارزه با آسیب های اجتماعی معرفی شد

در ابتدای این مراسم شورای اسلامی روستای رزج ضمن عرض خیرمقدم و تقدیر و تشکر از حضور مسئولین و میهمانان گزارشی در خصوص نحوه پاکسازی روستا در خصوص آسیبهای اجتماعی عنوان نمود.

در ادامه فرمانده مرکز مقاومت بسیج قهاوند اهداف این طرح را تشریح نموده و اعلام کرد: در سال ۹۶ نیز این طرح در روستاهایی که آمادگی لازم را جهت پاکسازی روستا داشته باشند با همکاری بسیج قهاوند اجرایی خواهد شد.

در این مراسم جانشین سپاه انصارالحسین(ع) ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده پایگاه ، بسیجیان ، هیئت امناء مسجد ، شورای اسلامی و دهیار و اهالی روستای رزج این امر را زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) عنوان نمود و ابراز امیدواری کرد روستاهای دیگر نیز در این عرصه اقداماتی را جهت پاکسازی روستا از آسیب های فرهنگی و اجتماعی انجام دهند و سپاه و بسیج نیز آماده همکاری با کلیه روستاها در این امر می باشد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) بیان داشت: جنگ اقتصادی فرماندهی می خواهد با همان روحیه دوران هشت سال دفاع مقدس چراکه جنگ نرم نیز نیازمند کسانی است که در برابر دشمنان ایستاده و آن را با موفقیت پشت سر بگذارند.

وی با اشاره به دوران دفاع مقدس افزود: در دوران دفاع مقدس فرماندهان خود پیشرو بودند و دیگران نیز به دنبال آنها حرکت می کردند و این گونه نبود که در پشت جبهه‌ها بایستند و به دیگران بگویند شما جلو بروید تا ما نیز بیاییم و جامعه امروز ما نیاز به همان روحیه برای تحقق اقتصاد مقاومتی دارد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروزه کسی که مسئولیت جنگ فرهنگی و اقتصادی را بر عهده گرفته اگر برای حل آن نگاهش به بیرون برود شکست خواهد خورد.

وی با بیان اینکه باید هوشیار باشیم، تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس برخی در فضایی قرار گرفتند که مجبور بودند با دست خالی بجنگند و با تکیه بر توان خود به دفاع بپردازند، امروز نیز باید اینگونه باشد و بر توان داخلی تکیه کرد.

مجیدی با بیان اینکه نگاه به غرب نگران‌کننده است، خاطرنشان کرد: امروز بصیرت لازم و ضروری است و باید آمادگی داشته باشیم تا در طی راه شهدا انجام وظیفه کنیم.
در پایان این مراسم از ۱۱ نفر از فعالین در عرصه مبارزه با آسیبهای فرهنگی و اجتماعی و آمران به معروف و نهی از منکر با اهداء لوح تقدیر و هدایایی قدردانی بعمل آمد.

رزج روستای پاک استان همدان (1)
رزج روستای پاک استان همدان (2)

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد