عملکرد ۹۹درصد رسانه های استان همدان منصفانه است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
عملکرد ۹۹درصد رسانه های استان همدان منصفانه است

استاندار همدان در جشن روز خبرنگار حفظ انصاف و پاکی قلم در رسانه ها را  اظهار داشت: پایبندی به اخلاق از لازمه های یک رسانه و خبرنگار موفق است چرا که اخلاق در هر زمینه و حرفه جزو شایسته ترین موارد ارزشیابی است.

محمدناصر نیکبخت گفت: رعایت اخلاق در اکثر رسانه ها دیده می شود و اگر پاره ای بسیار ناچیز که تاکنون هم بسیار کم بوده به این مهم پایبند نباشند از سوی جامعه خنثی می شود.

نیکبخت گفت: اگر کسی نقد را بر نتابد خود شایسته نقد بیشتری است البته نقدی که بر کاری یا گفتمانی انجام می شود باید از روی اصلاح و انصاف باشد.

وی با بیان اینکه در یک روز و در یک ساعت در این استان بیش از ۸۰۰ نقد به وی شده است گفت: با احترام همه این نقدها را خواندم چرا که نقد را با جان و دل قبول می کنم.

استاندار تصریح کرد: نمی خواهم مانع گردش آزاد اطلاعات در استان شوم اما بدانید فردی که امروز تنها از روی احساس قلم میزند نمی تواند در راه خود ثابت قدم باشد.

وی بیان کرد: عملکرد ۹۹ درصد رسانه های استان همدان از روی انصاف است و این از همدان عالم پرور و با داشتن تاریخ و فرهنگی غنی دور از انتظار هم نیست.

استاندار همدان اخلاق مداری و انصاف را بارزترین وجه تمایز انسان ها از هم عنوان کرد و افزود: با وجود اینکه دولت با شرایط نامناسبی مواجه بوده و تنگناهای زیادی دارد اما از خانه مطبوعات استان می خواهیم نام دستگاه های اجرایی که در سال جاری تعداد اشتراک روزنامه خود را کاهش داده اند اعلام کند.

نیکبخت ادامه داد: همکاری خوبی از شهرداری همدان برای مسائل خبرنگاران از جمله تامین مجتمع اداری وجود ندارد و حتی امروز شهرداری از تامین هزینه های پذیرایی برای این جشن سر باز زد.

وی اضافه کرد: با تعامل و گفت و گو با اعضای شورای شهر همدان قرار شده است تا یکی از ساختمان های قرار گرفته در سطح تعریض در اختیار جامعه خبری استان قرار گیرد.

در ادامه مراسم از دو پیشکسوت عرصه رسانه و از ۱۳ زوج جوان در حوزه تجلیل و تقدیر به عمل آمد.

مراسم روز خبرنگار در همدان (1)

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد