فضای مجازی افکار جوانان را مخدوش کرده است - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
فضای مجازی افکار جوانان را مخدوش کرده است

امیر خجسته در همایش پایان خشونت علیه زنان و دختران با بیان اینکه امروز در جوامع مختلف زنان متحمل خشونت زیادی می‌شوند، اظهار کرد: امروز در سوریه، عراق، یمن و سایر کشورها زنان از سوی گروهک‌های تروریستی مورد تجاوز و قساوت‌هایی قرار می‌گیرند که دل هر انسانی را به درد می‎آورد.
وی با بیان اینکه خشونت به عنوان یک آسیب اجتماعی امروز در جامعه عوارض زیادی به‌ جا می‌گذارد، افزود: امروز شاهد خشونت‌های اجتماعی و خانوادگی علیه زنان و دختران هستیم که باید با به‌کارگیری مسائل فرهنگی مانع رشد آن شد.
نماینده مردم همدان در مجلس یکی از آسیب‌های جدی را فضای مجازی دانست و گفت: شبکه‌های اجتماعی به شدت در زندگی تغییر نگرش ایجاد می‌کنند که خانواده‌ها باید آن‌ را مدیریت کنند.
خجسته با تأکید بر اینکه فضای مجازی افکار جوانان را مخدوش می‌کند، یادآور شد: اگر استفاده از فضای مجازی کنترل نشود، آسیب جدی خواهیم دید، چنان‌‌که بسیاری از طلاق‌ها ناشی از این فضاهاست.
وی با بیان اینکه در تهران از هر سه ازدواج یک مورد به طلاق می‌انجامد، بیان کرد: این مسئله در سایر استان‌های کشور بدین گونه است که از هر پنج ازدواج یک مورد به طلاق منجر می‌شود. آموزش‌های قبل از ازدواج باید جدی گرفته شود و پس از ازدواج نیز زن و مرد باید جایگاه خود را حفظ کنند تا مشکلی پیش نیاید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد