قدردانی فرهنگیان منطقه قهاوند از زحمات و خدمات علیرضا غلامی - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
قدردانی فرهنگیان منطقه قهاوند از زحمات و خدمات علیرضا غلامی

متن این پیام به شرح ذیل می باشد:

باسمه تعالی

“ویجزی الذین احسنوا بالحسنی”

مدیریت افتخار بزرگی است که پروردگار متعال آن را بر عهده­ی کسانی قرار داده که با عمل خالصانه­ی خویش در مسیر خشنودی و رضایت مردم گام بر می­دارد. (امام خامنه­ ای)

 برادر ارجمند جناب آقای حاج علیرضا غلامی

به شکرانه­ ی توفیق و به پاسداشت همت وثیق حضرت­عالی در مدیریت صادقانه، خالصانه و متواضعانه که حسن خلق، تعامل سازنده با همکاران، درک بالا  نسبت  به مسائل فرهنگی، خلاقیت، نوآوری، جدیت و قاطعیت در امور را دربر داشته است باعث و حامل آن گردید تا همکاران شما در این مجموعه هیچگاه خاطره­ی تلاش­های بی وقفه، پیگیری و سخت­کوشی شما را در ابعاد مختلف مدیریتی از جمله حمایت­های بی­دریغ و خالصانه حضرتعالی در اجرای برنامه ها از کارشناسان فرهنگی و اجتماعی را از یاد نبرده و همیشه در محافل فرهنگی ذکر خیر شما را بر زبان جاری سازیم. اینک که دور زمان و گردش ایام سلسله وصل را به نِطاق فراق می­کشد، رَسَن تسلی­بخش خاطر ما مسرور همین خاطراتی است که در کنار حمایت­های برادرانه و مشفقانه حضرتعالی سپری نموده و در اندوه و شادی آن همراه و همگام بوده­ایم.
شور شیرین خاطرات تلاشهای صادقانه ­ی شما همواره در پست اجرایی معاونت فرهنگی و اجتماعی که در جای­جای آن اثر قدم­های پشتکار و همت شما بر آن موج می­زند به یادگار خواهد ماند و این باقیات صالحات چون چراغی فرا روی زندگی و آینده و فردای شما خواهد بود که “بقیه الله خیرٌ لکم”.

 امیدواریم با توکل به خداوند منان و  توسل به اهل بیت عصمت و طهارت در همه عرصه­ های زندگی مشحون از عطر خوش­نواز ولایت مطلقه فقیه باشید و به عنوان نیروی خدمتگزار برای تعالی جمهوری اسلامی ایران، گام­های مستحکم و مستمری را بردارید و عاقبت بخیری که آرزوی دیرینه همه انبیا و اولیا و صلحای ما بود قرین زندگی پرنورتان باشد.

جمعی از فرهنگیان منطقه قهاوند

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد