قهاوند قطب دامپروری می‌شود - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
قهاوند قطب دامپروری می‌شود

حمیدرضا حاجی‌بابایی عصر امروز در مراسم افتتاح مرکز گوساله‌پرواری روستای دشته بخش قهاوند شهرستان همدان، اظهار کرد: با افتتاح این مرکز اقدام خوبی صورت گرفته که سهم ۱۴ درصدی شهرستان همدان از گوساله‌پرواری در استان را نشان می‌دهد.

وی از اخذ مجوز راه‌اندازی یک واحد گاوداری ۶ هزار رأسی در بخش قهاوند خبر داد و اظهار کرد: به دنبال این بودیم تا گاوداری بزرگی را با هدف اشتغالزایی در شهر قهاوند ایجاد کنیم که خوشبختانه با این امر موافقت شد.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این پروژه یکی از بزرگترین پروژه‌های استانی است، گفت: با افتتاح این مرکز منطقه قهاوند به قطب دامپروری تبدیل می‌شود.

وی با اشاره به پیگیری پروژه‌های دامداری و کشاورزی در بخش قهاوند، خاطرنشان کرد: این منطقه باید در سال‌های آینده قطب توسعه استان باشد.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه ۱۰۷ میلیارد تومان برای گاوداری سرمایه‌گذاری خواهد شد و  تمام شرایط برای راه‌اندازی این مرکز فراهم شده است، گفت: یکی از ویژگی‌های این منطقه انسجام در کار بین مسوولان است که پیگیری خوبی در به ثمر نشستن پروژه‌ها دارند.

وی با اشاره به اینکه پروژه اتوبان ملایر ـ همدان تا تهران آغاز شده که ۷۰ میلیارد تومان برای آن در نظر گرفته شده  است، افزود: این اتوبان از قهاوند می‌گذرد که ۲۵ میلیارد تومان برای این منطقه در نظر گرفته  شده و اقدام‌ کلانی در اینجا انجام می‌شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجوزی اخیرا از بنیاد مسکن گرفته شده که به تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار منطقه قهاوند قیر برای بهسازی اعطا می‌شود، خاطرنشان کرد: ۳۰ تن قیر به شهرداری قهاوند تعلق گرفته است.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های مسوولان این اقدامات مهم در حال انجام است، تاکید کرد: با همیاری هم برای توسعه کشور قدم برمی‌داریم تا هیچ دشمنی نتواند به کشور آسیب برساند.

منبع خبر : خبرگزاری فارس
false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد