مراحل آماده سازی موزه شهدای منطقه قهاوند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مراحل آماده سازی موزه شهدای منطقه قهاوند

به گزارش خبرگزاری جوانا علیرضا غلامی ، با اشاره به اینکه شهدا جایگاه ویژه‌ای نزد خداوند متعال دارند، اظهار داشت: هر کس با خدا عهد و پیمان ببندد و در راه ارزش‌های دین خدا جهاد کند خداوند متعال جایگاه او را بهشت قرار می‌دهد.

وی افزود : وظایف آموزش و پرورش در جامعه اسلامی توسعه امر به معروف و توسعه ارزش های دینی و اسلامی است و آموزش و پرورش تلاش می کند تا فرهنگ اسلامی را در جامعه رواج دهد.

وی نشر فرهنگ ایثار، شهادت و خدمات رسانی به جامعه ایثارگر را  دو رکن مهم در آموزش و پرورش برشمرد و تصریح کرد: دشمنان نمی‌خواهند فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج یابد زیرا از این فرهنگ ضربه‌های بسیاری خورده‌اند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند با اشاره به اینکه یاد و خاطره شهیدان بزرگترین ارزش هاست ادامه داد: ما وظیفه داریم افرادی را که در راه اسلام و آرمان های مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا کردند و به درجه شهادت رسیدند را به جامعه اسلامی به خصوص جوانان معرفی کنیم تا الگویی برای آینده بهتر کشورمان باشند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه قهاوند از برپایی موزه شهدا در شهر قهاوند خبرداد و گفت: دراین موزه آثار شهدا در حوزه‌های مکتوب، صوتی، تصویری، لباس وادوات حفظ ، نگه‌داری و نشان داده می‌شود.

غلامی با بیان اینکه گام‌های بسیار مهمی برای معرفی بیش از پیش شهدای منطقه به نسل جوان برداشته شده است گفت:یکی از کارهای ارزشمندی که در این راستا اجرا شد ، طراحی تمثال شهدای منطقه قهاوند توسط همکار فرهنگی آقای سجاد محمودی می باشد به همین منظور از زحمات شبانه روزی ایشان در راستای ترویج فرهنگ دفاع مقدس تشکر می کنیم .

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد