مراسم گرامیداشت 9 دی در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر قهاوند برگزار می‌شود - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مراسم گرامیداشت ۹ دی در حسینیه سیدالشهدا (ع) شهر قهاوند برگزار می‌شود

محمدرضا غلامی‌پاک در گفت و گویی اختصاصی با بیان اینکه امسال هم بزرگداشت حماسه ۹ دی باشکوه‌تر برگزار خواهد شد، اظهار کرد: بر این اساس با تشکیل ستاد گرامیداشت ۹ دی، برنامه‌های مختلفی در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

وی از برگزاری ویژه‌برنامه‌ای در امامزاده عبدالله (ع) همدان خبر داد و گفت: در این روز رئیس کمیته امداد امام (ره) از ساعت ۱۰ تا ۱۲ صبح در جمع مردم همدان سخنرانی خواهد داشت.

رئیس ستاد مردمی بزرگداشت ۹ دی با اشاره به اینکه در شهرستان ملایر پنج برنامه تدارک دیده شده است، افزود: در مسجد جامع این شهر حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمی مسئول دفتر نهاد رهبری ساعت ۱۰ تا ۱۲ در دانشگاه بوعلی سینا حضور خواهند داشت.

وی از حضور بروجردی نماینده اراک در مجلس در سالن شهید آوینی بسیج از ساعت ۱۵ تا ۱۷ و ۳۰ دقیقه خبر داد و افزود: بیرانوند نماینده مردم بروجرد ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مسجد شهدای ازندریان، ساعت ۸ تا ۱۰ صبح در مسجد جامع شهر سامن و ساعت ۱۴ تا ۱۶ در مسجد اسلام‌آباد حضور خواهد یافت.

غلامی‌پاک از حضور فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در مصلای شهر نهاوند خبر داد و یادآور شد: سردار ابوحمزه سخنران این مراسم خواهد بود.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضوی‌راد ۹ دی ماه ساعت ۱۰ تا ۱۲ در مسجد جامع فامنین حضور می‌یابد، اضافه کرد: محمود قاسمی نیز از ساعت ۹ تا ۱۱ در مصلای شهر کبودراهنگ در بین شرکت‌کنندگان این مراسم حضور خواهد داشت.

رئیس ستاد مردمی بزرگداشت ۹ دی از حضور سردار ابوحمزه فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) در حسینیه سیدالشهدا (ع) قهاوند از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه خبر داد و بیان کرد: در مسجد جامع شهر رزن نیز فلاحی استاد حوزه و دانشگاه از ساعت ۹ صبح سخنرانی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه در روز ۷ دی ماه نیز برنامه‌هایی به مناسبت گرامیداشت ۹ دی برگزار می‌شود، افزود: سردار استادحسینی فرمانده سپاه البرز ۷ دی ماه ساعت ۱۸ در مسجد امام خمینی (ره) شهر بهار حضور خواهند یافت.

غلامی‌پاک ادامه داد: حجت‌الاسلام فلاحی استاد حوزه و دانشگاه پس از نماز مغرب و عشا در مسجد حضرت ابوالفضل (ع) شهر صالح‌آباد و رجبی‌دوانی استاد دانشگاه نیز پس از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع شهر لاله‌جین در مراسم گرامیداشت ۹ دی شرکت می‌کنند.

وی در پایان بیان کرد: در مراسم گرامیداشت ۹ دی آیت‌الله لطفی امام جمعه شهر ایلام ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه تا ۱۱ و ۳۰ دقیقه در مسجد جامع شهر اسدآباد و روح‌الله مومن‌نسب ساعت ۱۰ صبح در سالن ارشاد شهر تویسرکان حضور می‌یابند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد