مردم دارالمؤمنین همدان با حضور گسترده در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کردند - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
true
مردم دارالمؤمنین همدان با حضور گسترده در انتخابات حماسه‌ای دیگر خلق کردند

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان با صدور پیامی از حضور پرشور مردم دارالمؤمنین در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی قدردانی کرد.

در این پیام آمده است: در آغازین روزهای سی و هشتمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بار دیگر مردم شریف ایران به ویژه امت ولایتمدار دارالمؤمنین استان همدان در راستای رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده و هوشمندانه آحاد مردم در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی حماسه‌ای دیگر بر کتاب زرین و پر افتخار خود افزودند.

انتخابات عرصه حضور مستقیم مردم در تعیین سرنوشت خود و کشور عزیز ایران است که جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در قانون اساسی که میثاق خون شهدای گرانقدر، آزادگان عزیز جانبازان فداکار و ایثارگران و خانواده‌های صبور آنان و همچنین آحاد ملت شریف کشور ایران اسلامی است.

این پیام می‌افزاید: ایجاب می‌کند که اقشار مختلف مردم همواره با نگاه ویژه به برنامه‌های اعلامی از سوی نامزدهای این دو مجلس نگریسته و با دقت امور جامعه اسلامی را رصد و مطالبه کنند.

در ادامه متن این پیام آمده است: اکنون که به‌حمدالله پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و همچنین دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور در استان همدان در فضایی امن برگزار شد، جا دارد از همه مردم شریف و عزیز استان، استاندار و همه مسئولان و زحمت‌کشان انتخابات و همه نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آن‌ها که سبب شور و نشاط در انتخابات شدند به مصداق حدیث شریف «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» تقدیر و تشکر کنم و امید است زحمات همگان مرضی رضای حضرت حق تعالی قرار گیرد.

در پایان لازم می‌دانم این حضور حماسی و گسترده مردم غیور را به ساحت مقدس حضرت ولی‌الله الاعظم و نایب بر حقش حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تبریک و تهنیت عرض کنم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد