منطقه ویژه اقتصادی قهاوند تحولی جدی در حوزه اشتغال استان همدان ایجاد خواهد کرد - پایگاه خبری قهاوند جوان
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true
true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
true
منطقه ویژه اقتصادی قهاوند تحولی جدی در حوزه اشتغال استان همدان ایجاد خواهد کرد

امیر خجسته نماینده مردم همدان ، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی در گفت و گویی اختصاصی با اشاره به احداث گاوداری ۶ هزار راسی در شهر قهاوند، گفت: این پروژه با همکاری بنیاد مستضعفان در شهر قهاوند ایجاد خواهد شد.

وی با بیان اینکه احداث این پروژه تحولی چشمگیر در اشتغال استان ایجاد خواهد کرد، گفت: احداث یک مجتمع دارو سازی نیز در منطقه ویژه اقتصادی قهاوند در دست احداث است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح های اقتصادی چشمگیری برای قهاوند وجود دارد،گفت:منطقه ویژه اقتصادی قهاوند تحولی جدی در حوزه اشتغال استان همدان ایجاد خواهد کرد.

خجسته با اشاره به مشکلات آب قهاوند گفت: در شورای اداری قهاوند و با حضور امام جمعه ، دهیاران و مسئولان این شهر مشکلات بررسی و راه حل ها ارائه شد. وی در ادامه افزود: حفر چاه و احداث مجتمع های آب رسانی برای مشکل آب قهاوند در نظر گرفته شد.

نماینده مردم همدان ، فامنین و قهاوند در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یک تحول مواصلاتی برای قهاوند در پیش است، گفت: اصلاح ورودی شهر قهاوند و جاده مراد بلاغ به همدان از طرح های عمرانی و موصلاتی که با اتصال به اتوبان همدان – ساوه تحولی مهم در محورهای مواصلاتی استان همدان ایجاد می کند.

خجسته در ادامه تاکید کرد: احداث این محمر مسیر شهرهای جنوبی و غربی استان را به مرکز تا یک ساعت کاهش می دهد. وی با اشاره به حادثه خیر بودن جاده ورودی قهاوند و بروز تصادف در این محور بیان کرد: اصلاح و تعریض این محور در دستور کار قرار گرفته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد